Ga naar inhoud

schijf geformateerd en nu probleem


Aanbevolen berichten

hoi,\r\nIk heb geprobeerd windows vista opnieuw te installeren door twee recovery dvd\'s te branden en hiermee vervolgens op te starten. Hier kreeg ik de optie de hele boel opnieuw te installeren. De eerste dvd deed het prima maar toen er vervolgens om dvd2 gevraagd werd bleek dat ik het verkeerd gebrand heb. Kortom; het besturingssysteem ligt eraf en ik heb niet de juiste dvds om alles er weer op te zetten. Wat kan ik hieraan doen? kan ik dvds branden op een andere computer met windows vista? of moet ik iets anders doen?\r\nUit dit bericht blijkt wel hoe weinig ik van computers begrijp dus probeer de replies in simpele taal te houden. alvast bedankt!\r\n\r\ngr
Link naar reactie
Je hebt er een voorgeinstalleerde oem versie op zitten (of beter had) begrijp ik hier uit.\nHeb je bij het opstarten geen opties in beeld?\nMisschien dat er nog een verborgen partitie is waarvan je een systeem terug kunt zetten.\nMaar je hebt ook geformateerd, kweenie waarmee en of je toen die partitie ook gewist zal hebben.\n\nAnders is de fabrikant nog te benaderen voor een herstel cd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...