Ga naar inhoud

XP Service Pack 3


Aanbevolen berichten

[QUOTE=bitje;459146]Onder SP2 werkt een trainer voor Battlefield2 prima.\r\nOnder SP3 werken de toetsen F5 en F6 helemaal niet.\r\nBlijkbaar doet SP3 iets met het geheugen.\r\n\r\nWie weet raad.[/QUOTE]\r\n\r\nKijken of er een nieuwere versie van die trainer is?\r\nBy the way, waarom zou je in BF2 een trainer willen gebruiken :confused:
Link naar reactie
[QUOTE=bitje;459272]Ik ben wat men noemt een *bejaarde*, dus geen vlotte jeugdige meer.\r\nSpeel enkel in Single player mode, en zonder trainer ben ik te snel dood.\r\nZo houd ik het langer vol.\r\n\r\nEn een nieuwere trainer heb ik nog niet gevonden.\r\n\r\nIk vind het alleen typisch wat SP3 verandert in het geheugen.[/QUOTE]\r\n\r\nIkzelf ben ook niet meer een van de jongste (48 jaar), maar voor BF2 heb ik nog geen trainer nodig gehad :D\r\nWaarschijnlijk omdat ik dit spel ook zeer veel online speel. Nadat je dat een paar keer hebt gedaan, is solo spelen gewoon \'te\' makkelijk..... Ik haal een factoor 4x zoveel punten (vaak meer), dan welke computerspeler dan ook.\r\nMaar goed, kijk eens op de volgende pagina of daar niet een andere (betere) trainer staat;\r\n\r\n[url]www.gamecopyworld.com[/url]\r\n\r\nEn dat SP3 iets met het geheugen doet, nee hoor, als dit probleem met de trainer al veroorzaakt zou worden door SP3, dan heeft het niet met SP3 zelf te maken, maar met een hele slechte manier van programmeren van die trainer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...