Ga naar inhoud

Toetsenbord probleem


Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nik zit met een probleem met m\'n toetsenbord\r\n\r\nals ik een ë wil maken moet ik op alt + 137 klikken\r\nhet is ook mogelijk om eerst een \" neer te zetten, er komt nog niks te voorschijn, en dan op e te klikken. dit was het geval bij m\'n oude computer\r\nmaar nu ik een nieuwe computer heb komt er als ik op \" klik meteen een \" te staan, dus kan ik alleen een ë maken met de alt code, hoe stel ik in dat de \" er niet meteen komt te staan?\r\nps het ligt niet aan mijn toetsenbord want ik gebruikte hetzelfde toetsenbord bij m\'n oude computer
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nControleer even je toetsenbord-instelling. Configuratiescherm >toetsenbord of >landeninstelling.\r\nTaal moet zijn: Nederlands; Indeling: VS-Internationaal.\r\nWaar dat staat is afhankelijk van de Windows-versie XP of Vista. (geef je niet aan.)\r\n\r\nHet kan ook zijn dat er een progje is geïnstalleerd dat je toetsenbordaanslagen bijhoudt. Dan werkt het ook niet.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...