Ga naar inhoud

Volume pictogram


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nHet volume pictogram rechts in de taakbalk werkt helemaal perfect, daar gaat het niet om.\r\nMaar ik vroeg me af, in Windows XP stond er in het Start Menu ook een volume (mixer) pictogram, in Vista ben ik echt nog nergens een volume pictogram tegengekomen op een andere locatie als rechtsonder in de taakbalk. Wel zie ik geluidsrecorder in menu start, maar niet het volume pictogram met schuifregelaartjes die ik bedoel.\r\nIk zou het volumepictogram (ik weet het, ik ben koppig) ook nog naar een andere locatie willen kopieren.\r\nIemand een idee hoe ik aan dat pictogram kan komen (in de Windows map bijv.) ?
Link naar reactie
Ik weet dat als je het commando \"sndvol\" in het zoekveld in het startmenu tikt, je een soortgelijk volumepaneel krijgt. Je zou een snelkoppeling kunnen maken met dat commando erin, dan kun je dat wegzetten waar je wilt. Het bijbehorende programmaatje zou in de volgende map moeten staan:\n[code]C:\\Windows\\System32\\SndVol.exe[/code]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...