Ga naar inhoud

Windows vista slidebar


Aanbevolen berichten

om te beginnen denk ik dat je de sidebar bedoelt, niet de slidebar.\nDaarna, geef eens wat meer informatie. Van welke site heb je hem gedownload (vergeet niet dat het toch nog een programma voor vista is....:^))? Misschien van Thoosje?\nWees ook eens wat duidelijker over de fout.[quote] aleen dat wil niet ik ging naar de site ik downloade en daarna doet hij niks hij staat niet op de slide bar\n[/quote]Hier kunnen we niet zoveel mee.\nJe kunt ook eens [URL=\"http://thoosje.com/Sidebar-problems.html\"]hier[/URL] kijken (wel in het Engels).
Link naar reactie
Nou het zit precies zo: \r\nIk wilde een sidebar en windows vista thema\r\nIk heb nu de ECHTE sidebar maar als ik gadgets download dan opent hij ze niet kan het ook niet toevoegen want hij staat niet in de lijst, hoe instaleer je hem of hoe zet je hem erbij? \r\n\r\nIk heb wel wat standart gadgets ik wou graag de Mini Tv
Link naar reactie
tja, ik heb het ook eens geprobeerd (een tijdje geleden) en dat ging niet echt goed. \nHet blijft voor vista gemaakt he....... Maar als je het echt wilt (maak eerst even een herstelpunt aan)\nKlik op start, deze computer. Klik op zoeken en typ sidebar in. Laat hem nu even zoeken. Ik weet niet uit mijn hoofd in welke directory de sidebar zit, maar eentje zou de goede moeten zijn (waarschijnlijk in prgram files of een andere bekende map, tenzij je dat zelf veranderd hebt). Als het goed is, zullen ergens in die map de andere gadgets staan (de standaard). Meestal hebben ze deze naam: \"voorbeeld.gadget\"\nNu moet je de mini tv downloaden en in die map plaatsen. Dan rechtsklik op de sidebar en gadgets toevoegen. Nu zou hij in de lijst moeten staan. Laat maar horen of het gelukt is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...