Ga naar inhoud

systeem crash XP met SP2


Aanbevolen berichten

Beste\r\n> mijn PC start alleen nog maar op in veile modus, het opstart scherm dat scrolt voor het scherm met het windows xp logo met blauwe balk verschijnt is onleesbaar. Het staat vol met $$ tekens. Als ik in de Bios kijk is dit ook onleesbaar omdat tussen de teksten (om de stettings aan te passen) $$ tekens staan Gewoon opstarten lukt niet na het XP opstart scherm met blauwe schuifbalk valt het beeld weg, na een tijd start de pc opnieuw op met het zelfde resultaat. Alleen veilige modus lukt nog. Heb ook geprobeerd met de herstelCd het probleem op te lossen, dit helpt niet en de pop up schermen staan vol met $$ tekens. \r\n> Enig idee wat hier aan te verhelpen is ??? \r\nHeb al heel de PC gedemonteerd, batterij van moederbord gehaald ed...>
Link naar reactie
[QUOTE=Patrick 2;458924]Beste\r\n> mijn PC start alleen nog maar op in veile modus, het opstart scherm dat scrolt voor het scherm met het windows xp logo met blauwe balk verschijnt is onleesbaar. Het staat vol met $$ tekens. Als ik in de Bios kijk is dit ook onleesbaar omdat tussen de teksten (om de stettings aan te passen) $$ tekens staan Gewoon opstarten lukt niet na het XP opstart scherm met blauwe schuifbalk valt het beeld weg, na een tijd start de pc opnieuw op met het zelfde resultaat. Alleen veilige modus lukt nog. Heb ook geprobeerd met de herstelCd het probleem op te lossen, dit helpt niet en de pop up schermen staan vol met $$ tekens. \r\n> Enig idee wat hier aan te verhelpen is ??? \r\nHeb al heel de PC gedemonteerd, batterij van moederbord gehaald ed...>[/QUOTE]\r\n\r\nDit lijkt mij een probleem met de videokaart, probeer eens een andere.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...