Ga naar inhoud

Vista ultimate naar xp prof ?


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nBestaat er een manier om Vista ultimate om te zetten in xp prof?\r\nReden: Ik kan wel opnieuw installeren enzo maar ik heb Enemy teritory quake wars op me pc gezet maar die cd was van een vriend, voor ET QW heb je geen cd nodig om het te kunnen spelen. Xp vind ik wat handiger met games enz.\r\nIs er een manier? (dus gewoon alles wat op vista staat naar xp )\r\n\r\nmvg, Dennis
Link naar reactie
Waarom zou je van Vista Ultimate naar Vista Home Premium willen? Tenzij die Ultimate illegaal is, natuurlijk. Qua prestaties maakt dat geen verschil en ook het verschil tussen XP en Vista is wat games betreft sinds Vista SP1 ook geen issue meer.\n\nOverigens, je kan best van Vista naar XP, hoor. Kwestie van formatteren en XP erop, maar dan moet je wel alles opnieuw installeren.
Link naar reactie
He, als hij sloom is of zoiets dergelijks draai dan is gewoon een CCleaner of een ander schoonmaakprogramma. En draai anders is een virusscan. Misschien is je probleem dan opgelost. En ja, als je opnieuw gaat installeren ben je tijd kwijt voor het installeren van updates en je hebt je spel niet. Ik zou gewoon eerst even CCleaner of iets anders draaien, misschien heeft het wat effect.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...