Ga naar inhoud

McAfee antivirus kan niet meer geinstalleerd worden


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag bij iemand McAfee moeten updaten (nieuwe versie) aangezien zijn abonnement was verlopen. Deze heeft hij gratis via zijn internetprovider.\r\nNu heb ik McAfee op de laptop geinstalleerd (eerst oude verwijderd) en dat ging goed. Toen ik de computer opnieuw moest opstarten was het icoontje rechtsbeneden verdwenen van McAfee.\r\n\r\nIk heb McAfee files / bestanden etc. volledig weer verwijderd en wilde deze opnieuw gaan uitvoeren/installeren. Echter, deze gaf telkens foutmelding dat er een Java envoirement geupdate moest worden. Java update 13 zit er al op en McAfee kan niet geinstalleerd worden.\r\n\r\nHet is een Vista Premium. Iemand idee/tips wat ik kan doen?
Link naar reactie
Crosspost?\r\n\r\nWaar zijn we \"helemaal\" mee bezig? We zijn hier om onze ervaringen uit te wisselen en elkaar te helpen. Al post je een vraag op 1001 andere forums. Dit mag nooit een reden zijn om iemand op dit forum \"uit te sluiten.\"\r\n\r\nMet het naar eer en geweten de betreffende poster te helpen bereik je 1001 en eenmaal meer dan met dit soort \"cross-post\" opmerkingen te komen. ;-((\r\n\r\nIk neem hier afstand van en doe hier uit principe niet aan mee!\r\n\r\nGr.
Link naar reactie
[QUOTE=MarcelB;458073]Crosspost? Waar zijn we \"helemaal\" mee bezig? We zijn hier om onze ervaringen uit te wisselen en elkaar te helpen. Al post je een vraag op 1001 andere forums. Dit mag nooit een reden zijn om iemand op dit forum \"uit te sluiten.\" Met het naar eer en geweten de betreffende poster te helpen bereik je 1001 en eenmaal meer dan met dit soort \"cross-post\" opmerkingen te komen. ;-(( Ik neem hier afstand van en doe hier uit principe niet aan mee! [/QUOTE] Mooi ... maar al eens bij stilgestaan dat je zo 1001 forumgebruikers aan het werk zet om een antwoord te verzinnen op dezelfde vraag ... terwijl het antwoord ondertussen al lang op een ander forum is gegeven. Beetje overbodig werk, toch.
Link naar reactie
[QUOTE=kape;458099]Mooi ... maar al eens bij stilgestaan dat je zo 1001 forumgebruikers aan het werk zet om een antwoord te verzinnen op dezelfde vraag ... terwijl het antwoord ondertussen al lang op een ander forum is gegeven. Beetje overbodig werk, toch.[/QUOTE]\r\n\r\nTerecht! Maar dit blijkt in dit geval nergens uit. Verwijs er dan naar. En niet met een simpele opmerking/dooddoener \"crosspost\" als antwoord.\'\r\n\r\nDan roep je meer (negatieve) vragen over je af dan antwoorden...\r\n\r\nGr...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...