Ga naar inhoud

sommige schermen openen niet of heel kort


Aanbevolen berichten

hoi, ik heb sinds kort een laptop aangeschaft en merk langzamerhand dat bepaalde schermen niet of heel kort openen en dan meteen weer sluiten.\r\nZo zie ik rechtsonder in mijn taakbalk bijvoorbeeld dat er updates beschikbaar zijn maar als ik erop klik om ze uit te voeren opent er heel kort een scherm dit meteen weer sluit. Ik heb hierdoor niet de mogelijkheid om ze te installeren. Hetzelfde gebeurt met andere schermen zoals bijvoorbeeld \'details van mijn computer weergeven\' en \'windows antytime upgrade\'in het introductiescherm of bijvoorbeeld wanneer ik rechtermuisknop op bureaublad klik en vervolgens op \'aan persoonlijke voorkeur aanpassen\' opent er een scherm die onmiddelijk weer sluit. Kortom, er opent een hele hoop wel even maar sluit meteen weer. Heel vervelend dus. Ik heb norton antivirus al vervangen door een ander antivirus programma omdat ik dacht dat norton het deed maar hier is het probleem niet mee opgelost. Wat kan ik hieraan doen???? Ik zou zeer dankbaar zijn als iemand mij kon helpen!
Link naar reactie
Hee EdwinV,\r\n\r\nWaar plaats ie z\'n post dan meer? Is dit dan verboden? En wie ben jij om te bepalen wat voor een ander meer dan genoeg is? \r\n\r\nNiet de \"crossposters\", maar de mensen die hierop kritiek hebben moeten ze van dit forum \"donderen\"\r\n\r\nIk begin nu echt een \"wrange\" smaak bij de term \"crossposter\" te krijgen. Die term hoort hier absoluut niet thuis. Daar mag Computer Idee echter iets van vinden.\r\n\r\nGr..
Link naar reactie
[QUOTE=MarcelB;458108]Waar plaats ie z\'n post dan meer? Is dit dan verboden? [/QUOTE]Nou, hier: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=56031[/url]\r\nEn ja, dat is verboden.\r\n\r\nUit de huisregels:\r\n[QUOTE]Heb je nou een probleem met Cd\'s branden en je besturingsysteem is XP dan moet je zelf even een keuze maken, maar zet hem niet onder én \"Windows NT/2000/XP\" én \"Brandweer\", dat is crossposten en is niet toegestaan. [/QUOTE]\r\nZoals je ziet vindt Computer Idee daar dus al iets van...\r\n\r\n[QUOTE]Ik begin nu echt een \"wrange\" smaak bij de term \"crossposter\" te krijgen.[/QUOTE]En dat hoort ook. Crossposten is nu eenmaal niet netjes. Het verspreid de antwoorden en zorgt ervoor dat mensen onnodig een antwoord gaan opstellen wat in een ander topic al door iemand anders gegeven was, waar de tijd dus beter besteed was aan een vraag die nog niet beantwoord was.\r\n\r\n\r\nOverigens is EdwinV\'s post misschien wel een beetje overdreven in de zin van het \"blijven crossposten\", aangezien dat crossposten maar 1x gebeurd is. Het blijft crossposten, maar dat had ook anders geformuleerd kunnen worden...
Link naar reactie
Ik denk alleen dat ComputerIdee de terminologie een ietwat moet aanpassen. Je kunt hier niet crossposten, alleen multiposten. Crossposten is een op UseNet heel gebruikelijke techniek om een bericht tegelijk in meerdere nieuwsgroepen te plaatsen terwijl multiposten een ongewenste techniek is om je bericht in meerdere groepen te krijgen.\r\n>>[URL=\"http://nl.wikipedia.org/wiki/Crosspost\"]Crossposten vs. Multiposten[/URL]<<
Link naar reactie
Vrijheid = blijheid... \r\nIk ben onverkort van mening dat Computer Idee niet moet gaan kijken of er al antwoorden zijn gegeven op andere forums. Dit is \"verloren\" energie. Wij met z\'n allen zijn absoluut in staat om in alle eerlijkheid en ervaring een antwoord op de diverse vragen te geven. \r\n\r\n\r\nGr..
Link naar reactie
@MarcelB.\nDat is hier niet aan de orde. Topicstarter had hier binnen het forum van CID zijn vraag verspreid op 3 verschillende plaatsen en dat is echt niet handig. Alle antwoorden gaan door elkaar lopen en het wordt hier ook gezien als forumvervuiling. We kunnen er met elkaar toch voor waken dat het forum een beetje overzichtelijk blijft voor bezoekers die hier bijv. verzeild raken via Google?\n\n(goed FooBar had het eigenlijk ook al gezegd)...\n\nTopicStarter... \'k Heb helaas geen antwoord voor je...
Link naar reactie
Wat handig is bepaalt de vraagsteller en niet de beantwoorder. Als je op forums antwoorden in de verwijtende sfeer krijgt over cross-posts, kom je als gebruiker/vraagsteller niet snel meer op zo\'n forum terug. \r\nJe breekt dan je eigen \"kracht\" af. Als een vraagsteller geen antwoord krijgt, zal ie naar\r\nandere mogelijkheden uitwijken.\r\n\r\nComputer Idee moet onafhankelijk blijven. Wij, als freaks, moeten gewoon naar eer en geweten onze ervaringen blijven delen. En niet kijken naar de antwoorden op andere forums. De vraagsteller bepaalt zelf wel welk antwoord z\'n probleem oplost.\r\n\r\nDe huidige tendens is dat een select groepje alle antwoorden (on)gevraagd weet in te vullen. Of de vraagsteller \'t hiermee eens is of niet...\r\nDe term cross-post is voor mij echt de limit. Cross-post is Computer Idee onwaardig.\r\n\r\nMet gewoon en simpel naar eer en geweten een vraag beantwoorden bereik je véél meer dan een stomme verwijzing naar cross-post. Ik krijg dat woord bijna niet meer door m\'n strot. Wie heeft zoiets bedacht...\r\n\r\nGr..
Link naar reactie
[quote][En niet kijken naar de antwoorden op andere forums.[/quote]Jij blijft maar zeggen dat we zeuren over het plaatsen van vragen op andere forums... Je leest niet goed. Deze topic starter stelde zijn zelfde vraag 3 x hier op het CID... Als je het nu nog niet snapt....:rolleyes:\n\n[QUOTE]Wat handig is bepaalt de vraagsteller en niet de beantwoorder.[/QUOTE]\n\necht niet hoor... je hebt ook nog zoiets als huisregels...
Link naar reactie
[QUOTE=MarcelB;459441][B]Wat handig is bepaalt de vraagsteller[/B] en niet de beantwoorder. Als je op forums antwoorden in de verwijtende sfeer krijgt over cross-posts, kom je als gebruiker/vraagsteller niet snel meer op zo\'n forum terug. \r\nJe breekt dan je eigen \"kracht\" af. Als een vraagsteller geen antwoord krijgt, zal ie naar\r\nandere mogelijkheden uitwijken.\r\n\r\nComputer Idee moet onafhankelijk blijven. Wij, als freaks, moeten gewoon naar eer en geweten onze ervaringen blijven delen. En niet kijken naar de antwoorden op andere forums. De vraagsteller bepaalt zelf wel welk antwoord z\'n probleem oplost.\r\n\r\nDe huidige tendens is dat een select groepje alle antwoorden (on)gevraagd weet in te vullen. Of de vraagsteller \'t hiermee eens is of niet...\r\nDe term cross-post is voor mij echt de limit. Cross-post is Computer Idee onwaardig.\r\n\r\nMet gewoon en simpel naar eer en geweten een vraag beantwoorden bereik je véél meer dan een stomme verwijzing naar cross-post. Ik krijg dat woord bijna niet meer door m\'n strot. Wie heeft zoiets bedacht...\r\n\r\nGr..[/QUOTE]\r\n\r\nEh fout :mrgreen:\r\nDat bepaal ik hier op dit forum. En ik hoef al niet meer uit te leggen waarom crossposten niet mag, dat is al uitstekend gedaan.
Link naar reactie
Tjoekse en Modje, wie hier wat begrijpt is niet belangrijk\r\nDe vraagsteller wil een antwoord...\r\n\r\nFeit blijft dat jullie ten opzichte van 4 maanden geleden met google op \"vista-forum\" gezakt zijn naar een 6e plaats. Het PCM forum blijft onverkort op de eerste treffer staan. Met het googelen op \"vista forums\" komen jullie niet eens meer in de treffers voor, terwijl dit voorheen wel was.\r\nNu mogen jullie dit aan Google toerekenen, maar dit is \"struisvogel\" politiek....\r\nGa vooral \"zo alwetend\" door. Eerstdaags zijn jullie niet meer te vinden met Google...\r\n\r\nEen van de oorzaken hiervan is naar mijn mening dat als ik een vraag stel en ik krijg als antwoord \"crosspost\" ik niet geholpen ben...\r\n\r\nWees \"verdomme\" niet zo koppig. Neem ook eens wat aan van een ander...\r\n\r\nGr...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...