Ga naar inhoud

Vista - xp toegang


Aanbevolen berichten

O, wat kan ik soms een hekel hebben aan Vista. Vanuit xp naar vista bestanden delen lukt wel, vamuit vista in xp lukt dan weer niet^o)\nWerkgroep staat hetzelfde ingesteld, allebei thuisnet. Als ik in mijn bestanden op xp wil, krijg ik een venster waarbij je je gebruikersnaam en wachtwoord moet intypen (anno windows 98 ) ik heb alle gebruikersnamen van beide computers geprobeerd, (Pc-naam\\gebruiker) met 0 resultaat.\nOok leeg laten werkt niet. Aangezien een Nas er voorlopig nog niet inzit, weet iemand een oplossing hiervoor? Zit het bij Vista of Xp?\n\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=ulrichstern;457385]Het is raar, ik heb het nog nooit gehad en nu opeens wel.....\r\nMisschien is het iets met SP3? \r\nIk ga het eens checken.[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk niet dat het ook maar iets met SP3 van XP te maken heeft, want ik heb hier een soortgelijke opstelling, XP SP3 en Vista Ultimate 64-bit, en ik kan gewoon over en weer bestanden kopieren etc.\r\nMisschien een of ander firewallprogramma dat de boel dicht houdt?
Link naar reactie
[QUOTE=ulrichstern;456496]O, wat kan ik soms een hekel hebben aan Vista. Vanuit xp naar vista bestanden delen lukt wel, vamuit vista in xp lukt dan weer niet^o)\r\nWerkgroep staat hetzelfde ingesteld, allebei thuisnet. Als ik in mijn bestanden op xp wil, krijg ik een venster waarbij je je gebruikersnaam en wachtwoord moet intypen (anno windows 98 ) ik heb alle gebruikersnamen van beide computers geprobeerd, (Pc-naam\\gebruiker) met 0 resultaat.\r\nOok leeg laten werkt niet. Aangezien een Nas er voorlopig nog niet inzit, weet iemand een oplossing hiervoor? Zit het bij Vista of Xp?\r\n\r\nAlvast bedankt.[/QUOTE]\r\n\r\nLees dit eens.\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/922120[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...