Ga naar inhoud

vista prestatie index


Aanbevolen berichten

xfx geforce 512mb zegt niet veel, er hoort nog een typenummer bij zoals 8800GT of 9500GT o.i.d. Heb je trouwens wel de juiste drivers geïnstalleerd? Die vind je [URL=\"http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us\"]hier(Klik)[/URL], en zoals je ziet moet je dus een typenr weten voor de juiste driver.\nNB: Als je een Nederlandstalige Vista hebt moet je de UK versie van de driver kiezen, die is voor de internationale versie.
Link naar reactie
hoi. ik heb de vista update advisor gedraaid\r\nen deze geeft aan dat alles ok is voor vista aero. er worden geen veranderingen aanbevolen. ik vind het maar vreemd.\r\ntrouwens, het is niet zo dat ik hier een probleem mee heb (lage index) want alles draait goed. maar ik wil alleen weten waaron die score zo laag is.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;456117]De score is zo laag omdat het simpelweg geen krachtige grafische kaart is. Een 6200 is behalve inmiddels verouderd een kaart uit het onderste segment; dus ik denk dat die score \'1\' wel redelijk klopt.[/QUOTE]\r\n\r\nNee, deze kaart komt [B]ver [/B]boven de 1 in de prestatie-index, dus het ligt niet aan de kaart zelf.\r\nDit komt gewoon vanwege het feit dat de prestatie-index de kaart nog niet herkend en opnieuw bijgewerkt moet worden.\r\nKlik op de blauwe tekst [COLOR=\"Blue\"][B]Windows Prestatie-index[/B][/COLOR] naast jouw score en klik in het volgende scherm op de blauwe tekst [B][COLOR=\"blue\"]de score bijwerken[/COLOR][/B]\r\n\r\nHierna de prestatie-index afsluiten en opnieuw openen. Wat staat er nu?
Link naar reactie
De prestatie-index is alleen om te kijken hoe Vista op je systeem draaid. Heeft dus niets te maken of je een heel snel systeem hebt. Een kaart van bvb 60 euro scoort waarschijnlijk net zoveel als een kaart van 160 euro.Als de prestatie-index bvb 5.9 is wil dat nog niet zeggen dat je dan alle spellen op vol kan spelen ook niet wanneer de gemiddelde prestatie-index een 5.9 geeft. ::(
Link naar reactie
[QUOTE=Wimmie67;456139]De prestatie-index is alleen om te kijken hoe Vista op je systeem draaid. Heeft dus niets te maken of je een heel snel systeem hebt. Een kaart van bvb 60 euro scoort waarschijnlijk net zoveel als een kaart van 160 euro.Als de prestatie-index bvb 5.9 is wil dat nog niet zeggen dat je dan alle spellen op vol kan spelen ook niet wanneer de gemiddelde prestatie-index een 5.9 geeft. ::([/QUOTE]\r\n\r\nNee dat is niet waar.... De prestatie-index is eigenlijk gemaakt om (in de toekomst) software van een cijfer te voorzien in plaats van systeemeisen.\r\nEen kaart van € 60,- zal zeker niet dezelfde waarde aangaven dan een kaart van € 160,-.\r\nDat niet alle spellen vol op gedraait kunnen worden, dat klopt, maar dat komt omdat er al er ook al kaarten zijn die ver boven de 5,9 zullen komen, echter geeft Vista geen hoger cijfer dan 5,9. Windows 7 zal tot 7,9 gaan, maar ook daar zal dit getal voor sommige onderdelen al te laag zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...