Ga naar inhoud

pdf-bestanden


Aanbevolen berichten

Als ik een pdf-bestand wil openen krijg ik dit:u probeert adobe flash player acitivex te installeren in een niet-ondersteund besturingssysteem.\r\nIk heb adobe acrobat 5.0+6.0 + adobe flash player activex (versie 9)adobe shockwave player 11 + adobe acrobat reader 5.0.5 + opera 9.64.\r\nIk heb window 98 pentium 111.\r\nadobe acrobat 6.0+acrbatreader 5.0.5+opera 9.64 +adobe flash player activex versie 9 heb ik erbij gedaan.\r\nMoet ik er wat uit halen?Hoe krijg ik weer een pdf-bestand geopend?\r\nIk heb een andere versie van flash player erin gedaan,toch krijg ik steeds hetzelfde bericht dat die niet in een ondersteund besturingssysteem zit.
Link naar reactie
Probeer je pdf vanuit een webpagina te openen?\r\nZo ja, sla dan eerst eens op de harde schijf op en open van daar. Op die manier passeer je de webbrowser. Mocht het dan nog steeds niet gaan, dan krijg je misschien een meer zinvolle foutmelding. Flash heeft namelijk helemaal niks met pdf te maken, behalve dat het van hetzelfde bedrijf afkomstig is.\r\n\r\nOverigens heb je reader versie 5 niet nodig als je ook versie 6 hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...