Ga naar inhoud

Als ik Ubuntu installeer, kan ik mijn computer dan weer herstellen??


Aanbevolen berichten

En als je ubuntu eerst eens wilt bekijken, kun je het ook zonder te installeren direct vanaf de CD draaien. Dan gaat het wel iets minder snel maar om het eens te bekijken werkt het prima! \n\n(let wel: als je het serieus wilt gaan gebruiken, ben je niet in een dagje gewend, dus kun je het beter gewoon installeren, verwijderen kan altijd weer!)
Link naar reactie
Als je ubuntu wilt installeren, zul je sowieso een gedeelte van je harde schijf moeten formatteren als ext3 (of met ubuntu 9.04 die op het punt van uitkomen staat als het nieuwe ext4)...\n\nMaar ik bedenk me zojuist nog een optie: je kunt ubuntu tegenwoordig vanuit windows \'installeren\', net zoals je met een gewoon windows-programma zou doen. Ik denk dat dat ideaal is voor jouw situatie!\n\nMaar voor serieus gebruik is het wel aan te raden normaal te installeren, want ook met de installatie vanuit windows heb je niet de optimale prestaties, omdat je dan nog steeds vast zit aan het ouderwetse NTFS-bestandssysteem van windows.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...