Ga naar inhoud

onbekende mappen


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nIk heb sinds gisteren Vista geinstalleerd i.p.v. de xp proffesional die ik eerst had.\r\nGoed programma, sneller als xp (tot nu toe dan ;))\r\nIk heb hiervoor de C: partitie geformateerd, allemaal prima.\r\nNou ben ik gelijk mijn harde schijf (de overige 2 partities dus) door gaan spitten naar programmas en bestanden die ik toch niet meer gebruik en kwam dit tegen:\r\n\r\nIn de root:\r\nMap c73dba805ee607a28bd7e7439c7f2d27\r\n\r\nMet submappen \r\n\r\namd64\r\ni386\r\n\r\n\r\nDit staat dus op de partitie waar nog nooit een windows versie op heeft gestaan.\r\nEr staat als datum bij 08-02-2009, dus ten tijde dat de xp versie er nog op stond (en vandaar dat ik dit in het xp topic open ;) )\r\n\r\nDe 2 mappen zijn beveiligd en kan ik niet openen en dus ook niet verwijderen.\r\nAls ik kijk bij eigenschappen naar de groote zijn ze 0 kb.\r\n\r\nKan iemand mij vertellen hoe ik deze mappen kan verwijderen, en ook hoe ze daar in 1e instantie gekomen zijn?\r\n\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nGroeten Jeroen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...