Ga naar inhoud

opstarten xp


Aanbevolen berichten

Na gewoon afgesloten te hebben en daarna weer opstarten een paar uur later lukte dat niet meer en nog niet,Ik krijg de melding dat de comp.niet kan worden opgestart omdat er verkeerde software is geinst.maar dat is zeker niet het geval ,ik kan met de pijltjestoetsen dan kiezen om op te starten in 1e. de veilige modus 2e . de veilige modus met netwerkmogelijkheden 3e .veilige modus met opdrachtprompt 4e .de laatst werkende configuratie (zoals hij nog wel werkte ) 5e . windows normaal opstarten .Zoals U kunt zien keuzes genoeg maar geen werkt ,hij start automatisch op na 30 sec. Opstarten van de recoverydisc en de orginele XP disc werken niet.Waar kan ik nu nog aan trekken of duwen om hem op gang te krijgen.????
Link naar reactie
Erg lastig probleem.\r\n\r\nhet kunnen meerdere dingen zijn, het 1e wat ik aanraad is dit programma ([url]http://files.filefront.com/DiagCD23exe/;13383670;/fileinfo.html[/url]) te branden op DVD (als er een andere pc beschikbaar is) en dan in de opties tijdens het opstarten \"opstarten vanaf CD-ROM\" te selecteren, selecteer hierna \"check HD for errors\" en laat deze scannen, het is misschien een probleem met de harde schijf.\r\n\r\nAls er niets aan de hand is geeft het programma dit aan en ook als er iets mis is.\r\n\r\nIs er niets mis met de harde schijf dan raad ik een GEDEELTELIJK HERSTEL voor, dan blijft een deel van je data behouden, volledig herstel is altijd beter maar al je data kwijt is niet prettig.\r\n\r\nSuc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...