Ga naar inhoud

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Ultimate


Aanbevolen berichten

Ik heb hem weer gehad \r\nik heb hem ook op mijn nieuwe pc \r\nde naam is : AR5523\r\nIk heb bij apparaat beheer gekeken endit komt overeen met mijn siemens gigaset usb adapter 108 \r\ndeze service is dat. Dit ding gebruik ik voor internet en ik heb hem gewoon ingeplugt en daarna vista op schijfje laten zoeken. Bij de andere pc (oude waar ik het eerst kreeg) staat alles van dat cdtje erop (dus ook de manager)
Link naar reactie
Van je laatste regel snap ik niet veel, maar als je het op twee machines hebt, en zoiets als de bijgeleverde driver gebruikt, dan als eerste natuurlijk de laatste driver downloaden en installeren:\r\n\r\nSiemens Gigaset USB Adapter 108 Downloads:\r\n[url]http://www.kpnadsl.nl/support/downloads-gigaset108.html[/url]
Link naar reactie
Heb je misschien nog een on-board NIC kaart die aan staat, niet gebruikt wordt, en uit kan zetten ?\r\nProbeer ook eens in het BIOS of je Serial Ports (meestal twee) hebt die aan staan. Ook die kan je uit zetten, want worden tegenwoordig zelden gebruikt, en dat maakt wat bronnen vrij.\r\n\r\nHeb je andere USB poorten geprobeerd ?\r\n\r\nIk heb geen idee meer.
Link naar reactie
NIC = Network Interface Controller.\nOn-board netwerkkaart dus, en die kan ik niet echt aanwijzen, die moet je in het BIOS zien te vinden en uitschakelen als je hem niet gebruikt.\n\nDraadje verlengd zal toch niet zo\'n troep geven ? Probeer eens zonder verlenging.....\n\nEn ar5523[B].SYS[/B] had ik al begrepen.\n\nMisschien even handig om je moederbord merk en model eens er bij te plaatsen, want ook in je andere thread kan ik dat niet vinden.
Link naar reactie
Werk eens een tijdje zonder de Siemens USB apparaat, alles (drivers, software etc) eraf gooien wat er ook mee te maken heeft. Heb je dan ook problemen?\r\nHeb je de laatste chuipset drivers geinstalleerd? Kan zijn dat deze een confilct hebben met de Siemens USB modem. Weet je het type chipset? Zover ik kan zien is het AIT, de grafischekaart is een ATI Radeon.
Link naar reactie
Dus even samenvattend, je hebt de laatste drivers en software voor de dongle, da laatste drivers voor je moederboord(en) en je krijgt nog altijd de BSOD als de modem aangesloten is. Zonder modem geen problemen?\r\nGeeft de website van Siemens soms nog opmerkingen over dit type modem en de diverse versies van Windows? Ook de volgorde van de installatie (eerst de software en dan pas modem aansluiten b.v.) is belangrijk. Ken je iemand die ook dit type modem heeft en die eens kan lenen? Je weet maar nooit......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...