Ga naar inhoud

Stand-by voorbereiden


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nMisschien dat dit probleem vaker is gepost, maar ik moet ongeloofelijk snel een oplossing hebben... eigenlijk.\r\n\r\nIk zat rustig achter mijn laptopje. Na een uurtje gewerkt te hebben klap ik hem dicht, hiervan hoort hij in stand-by te gaan. Een kwartiertje later wil ik verder werken maar op het scherm verschijnt enkel het bericht: \"Stand-by voorbereiden...\", de computer is met geen mogelijkheid weer aan te krijgen. Ik heb van alles geprobeerd. Ik weet dat ik hem kan uitzetten en opnieuw opstarten, maar laat ik nou net zo dom zijn geweest dat uur werken niet op te slaan. Iemand enig idee hoe ik mijn laptop terug aan kan krijgen zonder het verlies van de bestanden?
Link naar reactie
Ligt eraan wat voor bestanden en in wat voor programma je bezig was.\r\nZoals Word (heel office geloof ik) slaat om de zoveeltijd alles op dus dan zou je gewoon ff opnieuw kunnen opstarten en is er niks aan de hand (moet je het inprinciepe zo weer kunnen vinden)\r\nMits dat niet uitgeschakeld staat natuurlijk.\r\nOok zijn er wel programma\'s die niks tussentijds opslaan , tja dan ben je alles wel kwijt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...