Ga naar inhoud

setpoint.exe Entrypoint niet gevonden


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nKrijg bij het opstarten van mijn pc (XP professional) het volgende foutbericht:\r\nsetpoint.exe\r\nentrypoint niet gevonden\r\nkan entrypoint van procedure ??-7cwait@@6b@ niet vinden in dll bestand kemUtil.dll\r\n\r\nVerder start de pc spontaan op als ik een cd in de speler stop of via windows media speler een cd wil rippen (zodra de cd wordt gelezen start computer opnieuw op).\r\nVeel problemen in ieder geval en ik hoop dat iemand de oplossing weet.
Link naar reactie
[QUOTE=lordofmetal;455289]Bedankt voor de tip, Edmoor maar het heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd. De computer blijft wat traag en ook kraakt de processor nogal bij het gebruiken van de pc.[/QUOTE]\r\n\r\nSetpoint is de software van Logitech (toetsenbord of muis). Probeer eens of je die software kan verwijderen. Daarna de nieuwste versie van Setpoint downloaden en installeren, waarna het probleem over zou moeten zijn.
Link naar reactie
Als je de software van de muis niet nodig hebt, waarom zou je....\r\nMeer is niet altijd beter toch ? ;)\r\nAls alle functies werken is het denk ik OK.\r\n\r\nIn je configuratiescherm kan je ook de muisinstellingen wijzigen met de Windows driver die je nu blijkbaar gebruikt.\r\n\r\nMaar, de kans is er wel dat als je de nieuwste versie van de software installeert het probleem ook wegblijft.\r\nHet niet kunnen vinden van een[I] entrypoint [/I]betekent (zover ik weet) dat er in een .DLL een functie ontbreekt, of op de verkeerde plaats staat, waarschijnlijk als gevolg van het feit dat één of ander later geïnstalleerd programma een bestaande nieuwere versie van dat .DLL tegen de regels in heeft overschreven met een oudere versie.\r\nOf de .DLL is corrupt geraakt.\r\n\r\nHet her-installeren van de nieuwste software zorgt dan weer voor de juiste versie van die .DLL.
Link naar reactie
Is dat een kort blauw scherm ?\n\nZo ja, moet je eerst zien te vinden wat dat blauwe scherm voor een melding geeft, voordat er herstart wordt, en daar voor moet je de automatische herstart bij systeemfouten uitschakelen[B]:[/B]\nRechtsklik deze computer, kies \"[I]Eigenschappen - Geavanceerd - Opstart- en herstelinstellingen[/I]\" en schakel \"[I]De computer automatisch opnieuw opstarten[/I]\" uit.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;455843]Is dat een kort blauw scherm ?\r\n\r\nZo ja, moet je eerst zien te vinden wat dat blauwe scherm voor een melding geeft, voordat er herstart wordt, en daar voor moet je de automatische herstart bij systeemfouten uitschakelen[B]:[/B]\r\nRechtsklik deze computer, kies \"[I]Eigenschappen - Geavanceerd - Opstart- en herstelinstellingen[/I]\" en schakel \"[I]De computer automatisch opnieuw opstarten[/I]\" uit.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb het hierbovenstaande uitgevinkt en vervolgens een cd in de la gestopt en vervolgens met media player weer proberen om te rippen. Zodra de cd begint te draaien springt het scherm op zwart en start de computer dus opnieuw op. Dus ik zie geen blauw scherm ofzo. \r\nIk ben wel van plan om windows opnieuw te gaan installeren maar dan moet ik zien dat ik een installatiecd krijg en ik ben een beetje huiverig dat het mij niet goed lukt om windows xp opnieuw aan de praat te krijgen....
Link naar reactie
Zo\'n soort probleem heb ik vaker gehoord, maar bij een aantal werd geen oplossing gevonden. Ik moet wel zeggen dat dat bij het[I] branden[/I] gebeurde, dus er is hoop dat het bij jou wat simpeler zal uitpakken.\r\n\r\nHoor je de CD nog gaan draaien ? \r\n\r\nZo nee, dan zou ik maar eerst een andere optische drive proberen.\r\nEen complete CD/DVD lezer/brander hoeft niet meer als € 30,00 te kosten.\r\n\r\n\r\nEn over de her-installatie van XP.... als er geen SATA harde schijven in je PC zitten dan zal de installatie (met de juiste installatie CD) weinig of geen problemen opleveren ;)\r\n\r\nMet SATA harde schijf wordt het soms wat schuifelen met een SATA driver voor XP, of in de BIOS de SATA controller op de IDE modus zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...