Ga naar inhoud

Vastloper


Aanbevolen berichten

Een raar probleem doet zich voor op de computer van mijn moeder. Als ze GEEN verbinding heeft met internet, kabel uit de computer gehaald, kan ze haar computer gewoon gebruiken. Maar als ze verbinding heeft loopt haar computer vast. Het enig wat je dan nog kan doen is resetten.\r\n\r\nIk heb een nieuwe virusscanner erop gezet, de vorige natuurlijk verwijderd. Ik heb het register geschoond, de rest van de computer geschoond. Maar nu heb ik geen idee meer wat ik moet doen om het te herstellen.\r\n\r\nZe heeft Windows XP.\r\n\r\nKan iemand me helpen:p
Link naar reactie
[quote=Development;454216]NOD32? Dat is toch een virusprogramma? Ik heb bij haar nu Avira Antivir eropgezet. Bij mijn XP computer geeft dat geen problemen.\n\nJe suggereert dat het gaat om een foute update. Maar zou dat dan kunnen van een Microsoft Update of een ander programma.[/quote]\n\nNee in mijn geval betrof het een foute update van NOD32, die bij een andere update weer was verholpen, Ik had er 2 dagen last van.\n\nKan in jouw geval niet het euvel zijn omdat je Avira gebruikt.\n\nDe PC loopt vast als je verbinding maakt met internet zeg je...\nDoe je dat met Internet Explorer? \nIs er wel contact met de Modem?; welke?\n\nAntwoorden waar anderen iets mee kunnen....
Link naar reactie
Gedurende de tijd dat de computer werkt staan er meerdere bestanden bovenaan die lijst. Het gaat dan bijv om svchost.exe, avguard.exe, System.\r\nVoor mijn gevoel zijn dit bestanden die op die lijst horen te staan.\r\n\r\nHeb nu gemerkt dat als je de computer NORMAAL wilt afsluiten hij ook blijft hangen. Kan dat soms iets te maken hebben met de stuurbestanden van Windows?
Link naar reactie
Oke... en nu wil je naar het internet... welke processen worden dan behalve iexplore.exe actief?\n\n[QUOTE]Heb nu gemerkt dat als je de computer NORMAAL wilt afsluiten hij ook blijft hangen. Kan dat soms iets te maken hebben met de stuurbestanden van Windows?[/QUOTE]\n\nDat kan ook een oorzaak zijn. Heb je onlangs nieuwe drivers geïnstalleerd?
Link naar reactie
Hallo Reintje,\r\n\r\nIk heb de laatste tijd geen drivers gedownload of geïnstaleerd. Dat kon ook niet omdat internet niet werkte.\r\nIk heb echter vandaag weer achter haar computer gezeten en hij doet het weer. Vraag me niet wat ik precies gedaan heb maar één ding is zeker; ik heb het gevoel gekregen dat het kwam door PC-Veilig van Hetnet. Dat zat diep in Windows en nu het helemaal vanaf is zijn alle problemen opgelost.\r\n\r\nBij deze wil ik jou, Reintje, heel erg bedanken voor de moeite die je nam om mijn moeders probleem op te lossen.\r\n\r\nBedankt Reintje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...