Ga naar inhoud

asus dualboot vista xp


Aanbevolen berichten

Goedendag,\r\n\r\nSinds kort ben ik in het bezit van een nieuwe laptop:\r\nAsus X56TR AP030C met Windows Vista Premium.\r\n\r\nHelaas werken diverse programmas van mij niet samen met Vista.\r\nGraag wil ik XP er naast installeren op met D partitie.\r\n\r\nVista blijft dus staan en XP wil ik nu aan installeren.\r\nOp diverse site en via magazines weet ik wat ik moet doen.\r\nDit is allemaal duidelijk alleen heb ik een probleem met het zoeken van mijn Sata driver die XP niet herkend bij het begin van de installatie.\r\nWaar ik moet zoeken weet ik niet meer.\r\nDe asus site geeft geen drivers voor mijn laptop.\r\nVia DriverMax heb ik het ook geprobeerd.\r\nHier krijg ik alle drivers te zien maar weet niet wat en welke ik moet nemen.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik hier achter kan komen?\r\nHier een klein overzicht van Drivermax:\r\nIk hoop dat iemand me kan helpen!\r\nVistaboot pro, originele xp cd en nlite of een usb floppy liggen allemaal klaar, alleen die sata driver nog!\r\n\r\nProcessor name AMD Turion(tm): X2 Dual-Core Mobile RM-70\r\nProcessor speed:2000\r\nProcessor vender:AuthenticAMD\r\nProcessor count (cores) 2\r\nProcessor ID:x86 Family 17 Model 3 Stepping 1\r\n\r\nBasiskaart\r\n Manufacturer PEGATRON CORPORATION\r\n Product M51Tr\r\n Serial no. BSN12345678901234567\r\n Version 1.0\r\n Is hosting board True\r\n\r\nHDD Caption ST932032 0AS SCSI Disk Device\r\n Description Schijfstation\r\n Capabilities Random Access\r\n Supports Writing\r\n Manufacturer (Standaardschijfstations)\r\n Model ST932032 0AS SCSI Disk Device\r\n Size 320 GB\r\n\r\nOnboard devices\r\n Description To Be Filled By O.E.M.\r\n Device type Video\r\n\r\nVideo\r\n1. Name ATI Radeon HD 3200 Graphics\r\n Adapter RAM 256.00 MB\r\n Video processor ATI Radeon HD 3200 Graphics (0x9612)\r\n Availability Running or Full Power\r\n \r\n2. Name ATI Mobility Radeon HD 3400 Series\r\n Adapter RAM 256.00 MB\r\n Video processor ATI Radeon Graphics Processor (0x95C4)\r\n Availability Offline\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...