Ga naar inhoud

systeemherstel


Aanbevolen berichten

Ik heb Magix 6 geïnstalleerd, waardoor er in 1 account opeens de dvdrecorder het niet meer deed. Ik heb toen systeemherstel gedaan (er stond voor elke dag een herstelpunt) en Magix opnieuw geïnstalleerd met andere opties. Alles was goed. \r\nIk heb een dag daarna Magix7 geïnstalleerd. Omdat deze Engelstalig was, heb ik waarschijnlijk de verkeerde optie aangevinkt, waardoor de dvdrecorder in het andere account het weer niet deed. Dus wil ik weer een systeemherstel doen. Schetst mijn verbazing dat er nu helemaal geen herstelpunten meer instaan. Alleen eentje van vandaag. Waar is de rest gebleven ?? Ik heb niet aangevinkt dat alle herstelpunten verwijderd moet worden.\r\nMagix7 heb ik nu verwijderd, maar nog steeds doet de dvdrecorder het niet in die andere account. Bij apparaatbeheer de dvdrecoreder verwijderd en opnieuw opgestart. Hij heet nu een cd-romstation maar hij doet het nog steeds niet in die andere account. \r\nIk heb XP-pro en mij dvdrecorder is een TSSTCORP_CD/DVDW_SH-S182D\r\n\r\nWie weet hoe ik in dat andere account de dvdrecorder weer werkend kan krijgen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...