Ga naar inhoud

programma schrijven


Anoniem2

Aanbevolen berichten

C++ is een taal. Daar valt niets aan te downloaden. Je kunt met iedere willekeurige text-editor C++ programmeren.\n\nMaar als beginner zou ik me eerst eens op iets laagdrempeligers richten: Bijvoorbeeld visual basic (een taal met bijbehorend programma dat het programmeren inzichtelijker maakt) of JavaScript (een scripttaal die heel eenvoudig te leren is)
Link naar reactie
Gamertje weet kennelijk (nog) niet dat \'anderen\' (met gedegen kennis) óók een hobby hebben: \'virus-makertje-traceren\'. \r\nOm internet \'clean te houden\' kunnen ze heel hard terug-meppen.(met onvoorziene nare gevolgen)..\r\nWie (bijna ondoenlijk) \'anoniempje\' wil spelen moet wel héél goed thuis zijn in de materie (\'t is maar een tip)!
Link naar reactie
[QUOTE=pappaharry;452810] \'anderen\' (met gedegen kennis) óók een hobby hebben: \'virus-makertje-traceren\'. \r\n[/QUOTE]\r\n\r\nmag ik deze mensen hiervandaan even toe juigen en zeggen vooral door te gaan.(Y)(Y)\r\nvan mij mogen ze serieuze spammers en malware makers zo op de brandstapel gooien.\r\nik ben niet bijbel\'s , maar oog om oog klinkt in deze heel goed
Link naar reactie
[QUOTE=gamertje1;452962]ik schrijf geen malware of spam[/QUOTE]\r\n\r\ndat zeg ik ook niet en ik denk dat dat soort geintjes met je vriend heen en weer heel leuk en leerzaam is.\r\nmaar het moet niet te ver gaan uiteraard.\r\n\r\nmijn comentaar was op mensen die echt virussen schrijven om scahde te berokkenen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...