Ga naar inhoud

Access contributieformulier


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk wil graag een systeem maken waarmee ik makkelijk kan controleren waneer iemand voor het laatst heeft betaald.\r\n\r\nIk heb een contributieformulier aangemaakt. Hierop staan oa. de velden leden, waar je een lid in kan selecteren die in het form. leden staat. Verder datum, dat is de datum dat er voor het laatst is betaald. Nu wil ik dat ik via een zoekmachine waar ik de achternaam in kan vullen, er komt te staan waneer deze persoon voor het laatst heeft betaald. Het liefst in rood als dat meer dan een maand geleden is. Ik heb al geprobeeerd iets met een query te doen, maar daar weet ik niets van af :confused:. Weet iemand hoe ik dit doe?\r\n\r\nmvg,\r\njellewouters
Link naar reactie
Vaak is het handiger dat iets visueel is; mensen kunnen dan eventueel ook zelf wat gaan testen. Nu moet iemand proberen om jouw tekst goed te interpreteren en vervolgens in tekstvorm proberen uit te leggen hoe een mogelijke oplossing zou kunnen gaan werken. Vandaar: een voorbeeldbestand (opgeschoond?) zou praktisch zijn.\r\n\r\nIs het overigens niet handiger om een rapport te maken in Access waarop alles komt te staan, waarvan de achterstand meer dan een maand is? Heb je alles in 1 oogopslag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...