Ga naar inhoud

Icoon van mappen veranderd ---> probleem


Aanbevolen berichten

Hallo dan,\n\nIk wilde laatst de default icon (het icoontje van een map) van File Folders veranderen (via map opties). Daarna kreeg ik het probleem dat bij iedere dubbelklik op een map windows de inhoud van de map in Winamp wilde openen. \n\nDit heb ik inmiddels gefixt, nu laat windows bij dubbelklik gewoon de inhoud van de map zien. Alleen word dit telkens in een nieuw venster geopend. \nTerwijl dat ik bij opties duidelijk heb aangevinkt: \"open each folder in the same window\".\n\nWeet iemand hier een oplossing voor? Of hoe krijg ik dit allemaal weer op standaard?\n\n(en dan zonder systeemherstel :P )\n\nAlvast bedankt!\n\nMijn PC:\nWindows XP Home Edition SP3\n3.0 Ghz \n2 Gb RAM\nATI Radeon x800SE
Link naar reactie
Klik op start/uitvoeren en typ REGEDIT en klik OK.\r\nblader naar de volgende sleutel.\r\nHKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows \\CurrentVersion\\Explorer\\CabinetState\r\nklik rechts op de sleutel CabinetState en klik op exporteren.\r\n\r\nsla deze op op het bureaublad en noem deze bijvoorbeeld:\r\nmap openen\r\n\r\nklik dan rechts op de geëxporteerde sleutel en open de sleutel in kladblok.\r\n\r\nin de regel gelijksoortig als deze:\r\n\"Settings\"=hex:0c,00,02,00,[COLOR=\"Red\"]2[/COLOR]b,01,80,7c,60,00,00,00\r\nverander de rode 2 in een 0\r\n\r\ndie 2 is hier alleen rood om die 2 aan te duiden.\r\n\r\nsla deze op en sluit kladblok.\r\ndubbelklik op de gewijzigde sleutel en klik op Ja.\r\n\r\nen verander verder niks in het register.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...