Ga naar inhoud

bestanden verwijderen


Aanbevolen berichten

ik heb Windows XP Home met SP3 Amerikaanse versie.\r\nNu wil ik wat ruimte vrijmaken door het verwijderen van de volgende bestanden:\r\n1] in de map C:/Windows de in blauw aangegeven bestanden van bijv.het type \r\n $NtUninstallKB938464$ etc.\r\n2] in Schijfopruiming de \"compressed old files\", deze blijken bestanden te bevatten\r\n uit de map \"downloaded program files\", als ik rechtsklik op deze bestanden\r\nkan ik ze alleen verwijderen of de eigenschappen zien, bij eigenschappen staat bij de \r\nbestandsgrootte \"damaged\".\r\nkan ik alle bestanden onder 1 en 2 zonder meer verwijderen? \r\nhet gaat om ongeveer 600MB.
Link naar reactie
De bestanden onder 1 kun je verwijderen, maar hierdoor kun je updates van Windows niet meer verwijderen. Als je Windows verder soepel draait, moet dat geen problemen opleveren. Desnoods kun je een backup van al die mappen op cd branden voordat je ze verwijdert.\r\n\r\nDe bestanden onder 2 weet ik niet precies waar ze voor dienen. Als ze beschadigd zijn heb je er verder ook niks aan, dus verwijderen zou geen problemen moeten opleveren, maar dat weet ik niet zeker. Als je die map meeneemt naar cd kun je ze altijd terug zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...