Ga naar inhoud

Interview


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen:D,\r\n\r\nIk weet niet waar ik dit moet zetten, dus dacht ik in deze rubriek.\r\n\r\nIk ben een 15-jarige leerling, ik doe VWO, en het beroep manger lijkt me wel interessant.\r\n\r\nIk moet dus voor school een interview houden met iemand die een beroep uit oefent die ik later ook misschien zou willen gaan doen.\r\n\r\nDus heb ik gekozen voor iemand die een manager is, alleen heb ik nog niet niemand gevonden en naast me omgeving ken ik ook geen mensen die dat doen.\r\n\r\nDus als je manager van beroep bent, maak niet uit voor manager, zou u dan deze vragen kunnen beantwoorden z.s.m want heb het moet ongeveer op 9 maart af:\r\n\r\n- Vooropleiding; welke plaats? Welke school?\r\n- Vakkenpakket. Verplichte vakken? Gewenste vakken?\r\n- Motivatie om die studie of dat beroep te kiezen.\r\n- Het werk in de praktijk. Sluit het aan bij de verwachting? Hoe verloopt een werkdag?\r\n- Leuke en minder leuke kanten van het beroep.\r\n- Invloed gehad van anderen bij het kiezen van studie of beroep?\r\n\r\nZou u dan z.s.m deze vragen kunnen beantwoorden het moet namelijk onegveer op 9 maart af.\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt voor de medewerking!:D
Link naar reactie
Even een paar dingetjes:\n[quote]en het beroep manger lijkt me wel interessant[/quote]\n[quote]alleen heb ik nog niet niemand gevonden[/quote]\n[quote]maak niet uit voor manager[/quote]\n \nIk val niet vlug over taal. Maar als je manager wilt worden later, denk ik dat je hier het beste het eerst aandacht aan kunt besteden.\nKennis van de Nederlandse taal, vaak nog gecombineerd met een andere vreemde taal zoals Engels en/of Duits en/of Frans is namelijk een van de belangrijkste vereisten, naast een diploma op hbo niveau.\n \nVerder komen mensen met een opleiding op gebied van economie snel aan een baan op de markt. Alhoewel economie niet voor alle soorten managers van toepassing is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...