Ga naar inhoud

bestand of programma wil automatisch installeren


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nEen vraagje, \r\nals ik mijn pc met vista opstart krijg ik de melding dat er een programma geinstalleerd wilt worden.\r\nIk moet dan een pad opgeven waar het zou moeten.\r\nIk krijg als suggestie dit:\r\n\r\nC:\\Users\\Yoteun\\AppData\\Local\\Temp\\7zSC3A.tmp\\setup\\Destinations\\\r\n\r\nIemand enig idee wat dit voor een programma of software zou kunnen zijn?\r\nAls ik het annuleer dan probeerd ie nog 2x opnieuw om te installeren.\r\n\r\nIk ben al aan het zoeken geweest, maar geen idee hoe of wat het kan zijn.\r\nIemand die mij kan helpen?\r\n\r\nDank je wel!
Link naar reactie
Hallo,\r\n\r\nNou ik heb het een en ander laten draaien, Ccleaner, Windows Defender, antivirus, Bootspeed een programma daarvan.\r\nMaar niets hielp.\r\n\r\nNu heb ik gisteren mijn Itunes,geupdate en Safari geinstalleerd, (zat bij de update, kon ik wel uitvinken, maar wilde safari wel eens op de pc proberen. heb hem nu alleen op mijn Ipod.)\r\n\r\nEn de melding is weg.\r\nDus het heeft aan Apple gelegen.\r\nWant voor de tijd had ik het nog de melding en moest ik 3x de installatie annuleren.\r\n\r\nHet gekke was dat er niet bij vermeld werd welk programma bezig was met installeren.\r\n\r\nMaar het probleem is gelukkig opgelost!!\r\n\r\nDank jullie voor het meedenken!\r\n\r\nGroetjes :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...