Ga naar inhoud

Vista; update wil niet installeren


Aanbevolen berichten

Laatst een netbook met Windows Vista aangeschaft en er Panda Antivirus pro 2009 opgezet.\r\nNu komt er bij het afsluiten van de pc een mededeling dat er een update geinstalleerd wordt en de pc niet uitgezet mag worden. De update wordt niet geinstalleerd; pc blijft lang aanstaan en de update installatie blijft in beeld. Verwijderen of verbergen van de update is me niet gelukt. Waarschijnlijk heeft het te doen met de antivirus instellingen, maar ook daarin weet ik de weg zo niet.\r\n\r\nIk ben niet zo kundig met de instellingen op de PC maar wil wel graag van dez medeling aan het eind af; ook omdat na kortstondig uitstaan van de pc deze mededeling weer komt en ik niest met de pc kan doen.\r\n\r\nWie helpt mij hiermee??
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;451365]Zet je toch gewoon Panda even uit, kijk of die update dan wel installeert en zet \'m dan weer aan?[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb mijn computer een harde restart gegeven.\r\nDaarna handmatig naar het progromma Windows Update en daar de updates gedownload en geïnstalleerd.\r\nSindsdien geen problemen meer.\r\n\r\nIk heb ook Panda virusscanner, weet niet of het daar aan lag. (niet gecontroleerd en aan gedacht verleden maand).
Link naar reactie
Het uitzetten van de panda anitvirus?? Op plaatje gaan staan, rmk en dan uit zetten??\r\nHoe krijg ik hem daar weer terug??\r\n\r\nPande uitgezet en naar Windows update gegaan; knopje installeren, foutcode 80240016. 2 updates.\r\nBij productondersteuning ook niets voor mij te vinden.\r\n\r\nWat nu??\r\n\r\nHoe werkt ide harde restart?/\r\nIk ben van mening dat de updates wel geinstalleerd moeten worden.....
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...