Ga naar inhoud

4 opstart cd`s op 1 dvd branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb een spel bestaande ut 4 cd`s en daar wil ik voor ijn dochter een backup voor maken maar op 1 dvd zodat ik die er gewoon in kan doen zonder van cd te wisselen.\r\nweten jullie met welk programma ik dat kan doen?\r\nhet betreft de orginel evrsie van sims die bestaat uit 4 cd`s\r\n\r\nalvast bedankt\r\n\r\ngroetjes\r\n\r\nfireman39
Link naar reactie
Sims 2?\r\n\r\nMet een beetje geluk kun je de inhoud van alle cd\'s bij elkaar gooien en die op één dvd branden. Voor het installeren van het spel gaat dat waarschijnlijk wel werken, spelen is echter een ander verhaal. Omdat je zelf gebakken dvd niet over de beveiliging beschikt die de originele cd wel heeft, zul je de originele cd moeten blijven gebruiken om het spel te spelen.
Link naar reactie
Je kunt van de 4 afzonderlijke cd\'s 4 ISO\'s maken, deze op DVD branden en ze dan alle 4 mounten met b.v. Daemon Tools. \nDat verlost je overigens niet van de controle op de originele CD. Met Daemon Tools kun je wel verschillende soorten van beveiliging omzeilen maar of de juiste erbij zit weet je pas nadat je het hebt geprobeerd.\nMocht dat niet het geval zijn kun je doen wat Jeroenyboy22 zegt en zoeken naar een No CD Crack voor dat spel.
Link naar reactie
Heb dit in het verleden met 3 CSI miami cd gedaan. Werkte prima. Er werd tijdens installatie wel gevraag dof ik de volgende cd erin wilde doen, maar ik kon gewoon op OK klikken en hij ging verder.\r\nDe totale inhoud van de originele cd\'s zichtbaar maken (dus ook verborgen bestanden) en kopieren (ik deed het via Nero) naar de doel-DVD.\r\n\r\nAls alle bestanden klaar staan, de braadpan hanteren en 5 a 10 minuten later is je DVD klaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...