Ga naar inhoud

vista > xp /> vista


Aanbevolen berichten

ok mijn verhaal:\r\nik kocht 13maanden geleden bij de it\'s een packardbell i start met windows vista er op. natuurlijk heb ik gelijk een backup gemaakt. Ik vond vista redelijk k** op het moment en ben over gestapt op xp, na de nodige moeite. Hier bij heb ik hem volledig geformateerd. nu wou ik via de packerdbell handleiding mijn vista er weer opzetten. Helaas deed hij dit niet. Nu ben ik al ongeveer een half jaar aan het zoeken naar een manier om mijn backup\'s van vista te laten werken dus iemand een oplossing?\r\n\r\np.s. ik ben al bij de it\'s geweest voor een software cd-rom helaas konden ze die mij niet geven aangezien het pre-installed software is.
Link naar reactie
Er zijn in principe maar 2 soorten Vista DVD\'s, te weten; 32bits en 64bits. Elke DVD bevat alle varianten van Vista binnen die groep. De versie die wordt geïnstalleerd wordt bepaalt door de productcode. Je hoeft dus alleen te weten of je en 32 of 64 bits versie had, en dus daar een DVD van te hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...