Ga naar inhoud

map "verdwijnt" steeds


Aanbevolen berichten

Ik was het volgende gewend in XP Pro\nMinimaal 3 partities (c,d,z)\nc: systeem,met alleprogramma\'s\nd: data\nz: image van c\n\nop d maakte ik altijd een hoofdmap \"Gebruikersdocumenten\" aan en daarin een map voor elke gebruiker.\nDaarna verplaatste ik voor elke gebruiker de map \"mijn documenten\" dmv de optie \"verplaatsen\" die daar voor is.\nDat werkte altijd perfect.\nHandig met backuppen van de data en image maken van c\n\nNu wilde ik dat ook doen onder Vista Home\nPartities en hoofdmap maken ging prima\ngebruikersdocumenten werkte ook\n\nAlleen als ik via de verkenner de d-schijf bekeek zag ik de map gebruikersdocumenten niet meer staan.\nDe mappen afbeeldingen en muziek zijn wel benaderbaar.\n\nIk vind het erg vreemd, doe ik iets fout of is dit typisch Vista die het mij zogenaamd makkelijk wil maken.\nBen er gisteren een poos mee bezig geweest en ik was al zover dat ik al mopperend zei dat Vista er bij mij niet in komt.\nDeze pc was voor iemand anders.\n\nZo\'n apparaat moet niet voor mij denken wat voor mij handig zou kunnen zijn,\'t is maar gewoon een rekenmachine.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...