Ga naar inhoud

Wat is hotfix,wat is microsoft framework1.1....


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey,\r\nals ik bezig ben met software te verwijderen ect.,\r\nzie ik altijd software staan die ik niet weet voor wat het bedoeld is,wat de de werking is en wat het is,waarom,...\r\nHet is altijd interessant om te weten voor wat het bedoeld is en waarom...:)\r\n\r\n1.)Hotfix 2050/2055 for SQL server 2000 ENU\r\n2.)Microsoft framework 1.1/ Dutch language pack\r\n3.) Microsoft compression client pack 1.0 for windows\r\n4.)Microsoft visual C++ 2008 redistributable x86 9.021022\r\n5.)Uninstal 1.0.0.0\r\n6.)Windows installer 3.1 (KB893803)\r\n7.) System requirements lab\r\n\r\ndit is het zoal,:rolleyes:\r\n\r\nGrtjs:cool:
Link naar reactie
Hotfixes en patches komen over het algemeen van Windows Update af en dienen ter beveiliging en ter verbetering van het systeem. Inderdaad liefst afblijven.\nMeestal zegt de naam al waar het voor is, nummer 1 is dus heel duidelijk, alleen vermoedelijk in dit geval bedoeld voor het client gedeelte.\n \n2.)Microsoft framework 1.1/ Dutch language pack\nZegt in feite ook al genoeg... Nederlandse taalmodule voor MS framework 1.1\n \nEn zo kun je nog verder gaan.\n \n4.)Microsoft visual C++ 2008 redistributable x86 9.021022\nDeze heb je gewoon nodig zodat bepaalde software ook op je pc kan werken.\n \n5.)Uninstal 1.0.0.0\nDeze en nummer 7 weet ik ook niet uit m\'n hoofd.\n \n6.)Windows installer 3.1 (KB893803)\nEn dit is het installatiesysteem. Vaak als je software of een spel gaat installeren zie je ook de melding \"windows installer wordt geinitialiseerd\". De windows installer zorgt er voor dat software installatie op de juiste wijze op je pc gebeurt.
Link naar reactie
Danku riky,blacktiger\r\nhet is altijd interessant om te weten wat,wat is :)\r\nsoms zie ik namen en progjes,zoals nu,staan waar ik niets van weet,\r\ndan \"nerveer\" ik me eraan :s,nu weet ikzelf ook wat het is en doet:D en zal het mij minder storen!\r\n\r\nHet klinkt belachelijk,maarjah:$:oops:\r\n\r\nBedankt voor de uitleg,\r\n\r\nGrtjs:cool:
Link naar reactie
[quote=linecrest;450178]\nHet klinkt belachelijk,maarjah:$:oops:\n \nBedankt voor de uitleg,\n \nGrtjs:cool:[/quote]\n \nNee, het klinkt net -niet- belachelijk, integendeel, het is zelfs verstandig.\n \nMisschien dat je voor jezelf denkt dat het belachelijk klinkt, of mensen die vergeten zijn dat ze zelf ook dingen hebben moeten leren zeggen zoiets, maar het is feitelijk slim.\n \nBekijk het eens van de andere kant. Als je niets vraagt, weet je het ook niet.\nIn deze tijd dat er allerlei vreemde software (en malware) op je pc geinstalleerd wordt, weet je maar nooit of iets er misschien beter af kan of niet.\nDaarnaast hoeft ook niet alles wat Microsoft er op kiept per definitie handig te zijn.\n \nDus mijn advies: Blijf fijn kijken, en als je iets niet vertrouwd of je wilt gewoon weten waar het voor is, zoek het op google op, of vraag het gewoon even hier.\nVoorkomen is beter dan genezen.\n \nEn v.w.b. de uitleg uiteraard graag gedaan.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...