Ga naar inhoud

Map met muziek niet meer toegankelijk


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb de inhoud van een map met mp3\'s van ongeveer 5gb groot geprobeerd te rangschikken op tijdsduur, en in groepen weer te geven. Probleem is nu dat de map niet meer te benaderen is vanuit de verkenner. Telkens als ik de map \'D\\muziek\' wil openen gebeurt er eerst even niks en vervolgens sluit verkenner af met de bekende foutmelding; er is een fout opgetreden in explorer. Kan me iemand zeggen hoe ik weer bij m\'n mp3\'s kan komen? Ik heb XP met (maar liefst) 512mb.
Link naar reactie
ik waag er een gokje aan.\r\nals ik het goed begrijp is het één map zonder supmappen en hier staan 5gig aan mp3 in.\r\nzo ja, dan loopt ie daar op vast. het is gewoon teveel in 1 keer.\r\n\r\nbinnen windows zie ik geen oplossing, elke keer als je naar die map gaat gaat windows proberen te sorteren.\r\npak een live linux cd of usb en start daarvandaan op (weinig tot geen linux ervaring ?? neem ubuntu)\r\n[url]http://www.ubuntu-nl.org/getubuntu/download[/url]\r\n\r\nlive cd betekend dat je vanaf cd op kan starten en dus niet hoeft te instaleren.\r\nblader naar de bewuste map en verplaats de bestanden en verdeel ze ook gelijk over div mappen.\r\n\r\nga nu weer terug naar windows en kijk of het probleem verholpen is
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...