Ga naar inhoud

foutmelding 0Xc0000142


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb vanmiddag de ccleaner op de computer gedraaid.\r\n\r\nLater krijg ik deze foutmelding op de computer:\r\n\r\nKan toepsiing niet juist initialiseren 0Xc0000142.\r\n\r\nWie weet wat dit betekent? \r\n\r\nVolgens mij heeft ccleaner niets verkeerd opgeruimt.\r\n\r\nOp een andere pagina las ik dat iemand regcleaner moet installeren en scannen.\r\n\r\nIk heb dat geprobeerd, maar volgens mij moet je je dan aanmelden of kopen.\r\n\r\nIs er geen nederlandse en free download hiervan?\r\n\r\nOf moet ik iets anders doen?
Link naar reactie
initialiseren 0xc0000142 \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nIk had een foutmelding van initialiseren 0xc0000135 deze reeds opgelost met update Net framework 2\r\n[COLOR=\"Red\"]Hierna foutmelding van initialiseren 0xc0000142 deze reeds opgelost met update Net framework 1.1 sp1[/COLOR]\r\n\r\nMischien hebben andere hier wat aan.\r\n\r\nDit vond ik op een ander forum \r\nOok las ik iets dat het met AVG te maken kan hebben (wat schijnbaar nog niet al te best met Vista draaien wil)\r\nEn regcleaner kan gewoon op je systeem blijven ja\r\nMooi dat het voor nu eerst opgelost is\r\n\r\ngroetn\r\nRNH
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...