Ga naar inhoud

vista administrator problemen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo,\r\nik heb vaak als ik wat wil gaan gebruiken dat vista de melding geeft:\r\nu are not authorized to open this program.\r\nplease contact your administrator.\r\n\r\nvertaald:\r\nu bent niet berecht om dit progamma te openen.\r\nneem contact op met uw administrator.\r\n\r\nhet leuke is als ik contact op neem met mezelf kom ik er nog niet uit.\r\nnee geintje.\r\n\r\nik ben dus administrator maar ik krijg vaak deze melding in het engels (NL\'se vista)\r\nweet iemand hier wat aan te doen?\r\n\r\nmvg. jeroen
Link naar reactie
Je bent GEEN administrator, je bent een gebruiker ( de enige ), Vista kent niet zomaar een administrator alleen administrator rights.\r\n\r\n[url]http://www.vistainfo.nl/vista_workshops/vista_workshops/word_zelf_de_baas_over_windows_vista.html[/url]\r\n\r\nOf maak er eentje.\r\n[url]http://www.websonic.nl/pctips/windowsvista/vista_administratoraccounterughalen.php[/url]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Op Windows Vista is een geheime Administrator account voor het geval dat er iets mis gaat. Deze kan je zichtbaar maken op de volgende manier:\r\n\r\nGa naar menu start en typ in de balk \'\'cmd\'\' zonder \'\'\'\'\r\nTyp het volgende in: \'\'net user administrator /active:yes\'\'\r\nZo kan je in het inlogscherm de administratoraccount zichtbaar maken.\r\n\r\nWeer laten verdwijnen? Typ dan dit: \'\'net user administrator /active:no\'\'\r\nGewoon de yes in no veranderen\r\n\r\nJe kan het op deze maniet uitproberen...
Link naar reactie
[QUOTE=5blabla5;454597]Op Windows Vista is een geheime Administrator account voor het geval dat er iets mis gaat. Deze kan je zichtbaar maken op de volgende manier:\r\n\r\nGa naar menu start en typ in de balk \'\'cmd\'\' zonder \'\'\'\'\r\nTyp het volgende in: \'\'net user administrator /active:yes\'\'\r\nZo kan je in het inlogscherm de administratoraccount zichtbaar maken.\r\n\r\nWeer laten verdwijnen? Typ dan dit: \'\'net user administrator /active:no\'\'\r\nGewoon de yes in no veranderen\r\n\r\nJe kan het op deze maniet uitproberen...[/QUOTE]\r\n\r\nDie optie was allang gegeven hoor.:rolleyes:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...