Ga naar inhoud

brandprobleem dvd 9 met nero 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo mensen,\r\n\r\nik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.\r\nik zit met het volgende probleem:\r\nik heb een film op mijn computer staan van video_ts bestanden.\r\ndit is een dvd 9 grote film.\r\nals brand programma heb ik nero 7.\r\nals ik mijn film wil branden doet ie dat ook en zegt ie netjes dat hij gebrand is en tussendoor ook dat ie laag 1 en daarna laag 2 brand.\r\nmaar als ie dan klaar is dan is het zo dat zowel op mijn pc als op mijn twee dvd recorder hij maar de eerste 45 minuten afspeeld.\r\ndaarna staat hij een seconde of 2 stil en begint ie weer van vooraf aan.\r\nin eerste stantie dachten dat het aan de brander lag dus hebben we een nieuwe gekocht maar ook dat ging niet goed?\r\nweet iemand wat ik moet doen?:(:(:(:(.\r\nik moet wel zeggen dvd 5 is gee probleem doet het prima.\r\n\r\nhoop van imand te horen\r\n\r\ngroetjes leontien
Link naar reactie
Als je dat film hebt gedownload en alles is niet compleet kan er een kleine complicatie optreden tijdens het branden van de tweede layer.\r\n\r\nWat je zou kunnen doen is een ander brand programma gebruiken imgburn, dat programma maakt een layerbreak als hij de tweede laag moet branden. Zelf gebruik ik geen nero om double layers DVD\'s te branden.\r\n\r\nOndersteund jou DVD-recorder double layer?\r\n\r\n\r\nP.S \r\n\r\nkijk uit met wat je download van die onbekende trackers sites. Je kunt een engelse films downloaden en die blijkt Arabische taal gesproken, of je weet nooit wat je binnen haalt,\r\n\r\nNieuws groepen is nog betrouwbaar.
Link naar reactie
[QUOTE=kampers;445161]Als je dat film hebt gedownload en alles is niet compleet kan er een kleine complicatie optreden tijdens het branden van de tweede layer.\r\n\r\nWat je zou kunnen doen is een ander brand programma gebruiken imgburn, dat programma maakt een layerbreak als hij de tweede laag moet branden. Zelf gebruik ik geen nero om double layers DVD\'s te branden.\r\n\r\nOndersteund jou DVD-recorder double layer?\r\n\r\n\r\nP.S \r\n\r\nkijk uit met wat je download van die onbekende trackers sites. Je kunt een engelse films downloaden en die blijkt Arabische taal gesproken, of je weet nooit wat je binnen haalt,\r\n\r\nNieuws groepen is nog betrouwbaar.[/QUOTE]\r\n\r\nmijn dvd-recorder ondersteund hem wel maar ook de pc en zo pakt hem niet naar een minuut of 42 als ie over moet gaan naar de 2de laag slaat hij een paar tellen vast en dan begint hij van vooraf aan.\r\nmaar bedankt voor je tip ik ga eens kijken of ik dat brandprogramma aan kan komen.\r\n\r\ngr. leontien
Link naar reactie
Hier is dat linkje [url]http://www.filehippo.com/download_imgburn[/url]\r\n\r\nIk kan het wel weten het ligt aan Nero zelf.\r\nProbeerd dat met imgburn.\r\n\r\nVoor je dat programma gaat gebruiken. Moetje wel als eerst een image maken van je files. En daarna kun je deze goed laten branden maar altijd wel laag branden hoor.\r\n\r\nTen eerst is het goed voor de kwaliteit en levensduur van dat schijfje. En er ontstaan daardoor ook weinig schrijf fouten.\r\n\r\nMochtje er niet uit komen als je dat programma gebruikt kun je het altijd hier vragen.
Link naar reactie
[QUOTE=kampers;445251]Hier is dat linkje [url]http://www.filehippo.com/download_imgburn[/url]\r\n\r\nIk kan het wel weten het ligt aan Nero zelf.\r\nProbeerd dat met imgburn.\r\n\r\nVoor je dat programma gaat gebruiken. Moetje wel als eerst een image maken van je files. En daarna kun je deze goed laten branden maar altijd wel laag branden hoor.\r\n\r\nTen eerst is het goed voor de kwaliteit en levensduur van dat schijfje. En er ontstaan daardoor ook weinig schrijf fouten.\r\n\r\nMochtje er niet uit komen als je dat programma gebruikt kun je het altijd hier vragen.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nmisschien ben ik heel dom of zo maar ik weet eerlijk gezegt niet wat dat is van je files een image maken en hoe ik dat dan moet doen.\r\nkun je het me uitleggen?:-$\r\n\r\ngr. leontien
Link naar reactie
Kun je een beetje engels verstaan?\r\nDat programma is ook engels.\r\n\r\nVoor je een image gaat maken wordt er gevraagd naar een naam. Geef dan een makkelijke naam zodat je die kunt opslaan.\r\n\r\nTen eerst moetje altijd weten die VIDEO_TS files moetje wel VIDEO_TS laten staan als naam van dat mapje. Nadat je sesie layer break hebt gehad krijgt je een melding met komt er een venster met dat UDF moet invullen gewoon de naam van dat film en ok klikken. En daarna de volgende stappen doornemen, de bovenstaande stappen kom je wel tegen.\r\n\r\n[B]\r\nHeb hierbij voor je die guide\r\n\r\n[COLOR=\"Black\"]Making iso file:\r\n\r\n1. Open ImgBurn.\r\n2. Go to the taskbar and choose Mode and then Build.\r\n3. Then you will see a new tab, choose by source to browse folder and choose the dvd which you want to make iso file of.\r\n\r\n4. Then by destination choose where you want to save the isofile.\r\n5. Click on build\r\n6. You will see Create Layer Break Postion option, the stars and colors are explained beneath in the legend, always choose the best option, click on one of them and then click ok. This is an important option cause the layerbreak will decide where to split the movie on the dual layer disc and will avoid possible freezing of the dvd while playing in your dvdplayer.\r\n\r\n7. Now your image is being made. You will get an iso file and a MSD file.\r\n\r\n\r\nBurning isofile:\r\n\r\n8. Open ImgBurn\r\n9. Go to the taskbar and choose Mode and then Write.\r\n10. Source choose the MSD file you just created.\r\n11. Destination, choose your burner, write speed set it always on 1, thats the slowest speed.\r\n12. Be sure verify option is not clicked\r\n13. Click on Burn.\r\n14. Verify altijd uitschakelen.\r\n\r\nNOTE: Maybe when burning a message will pop-up like failed to set burner region or something, just ignore it and click on resume. And always keep watching till the burning dont take place.\r\n\r\nNEVER use Nero to burn dvd-9’s, the software will always mess it up. Mainly cause Nero cant set an image layer break. You can also use these same steps to burn dvd-5’s.[/COLOR][/B]
Link naar reactie
[QUOTE=kampers;445285]Kun je een beetje engels verstaan?\r\nDat programma is ook engels.\r\n\r\nVoor je een image gaat maken wordt er gevraagd naar een naam. Geef dan een makkelijke naam zodat je die kunt opslaan.\r\n\r\nTen eerst moetje altijd weten die VIDEO_TS files moetje wel VIDEO_TS laten staan als naam van dat mapje. Nadat je sesie layer break hebt gehad krijgt je een melding met komt er een venster met dat UDF moet invullen gewoon de naam van dat film en ok klikken. En daarna de volgende stappen doornemen, de bovenstaande stappen kom je wel tegen.\r\n\r\n[B]\r\nHeb hierbij voor je die guide\r\n\r\n[COLOR=\"Black\"]Making iso file:\r\n\r\n1. Open ImgBurn.\r\n2. Go to the taskbar and choose Mode and then Build.\r\n3. Then you will see a new tab, choose by source to browse folder and choose the dvd which you want to make iso file of.\r\n\r\n4. Then by destination choose where you want to save the isofile.\r\n5. Click on build\r\n6. You will see Create Layer Break Postion option, the stars and colors are explained beneath in the legend, always choose the best option, click on one of them and then click ok. This is an important option cause the layerbreak will decide where to split the movie on the dual layer disc and will avoid possible freezing of the dvd while playing in your dvdplayer.\r\n\r\n7. Now your image is being made. You will get an iso file and a MSD file.\r\n\r\n\r\nBurning isofile:\r\n\r\n8. Open ImgBurn\r\n9. Go to the taskbar and choose Mode and then Write.\r\n10. Source choose the MSD file you just created.\r\n11. Destination, choose your burner, write speed set it always on 1, thats the slowest speed.\r\n12. Be sure verify option is not clicked\r\n13. Click on Burn.\r\n14. Verify altijd uitschakelen.\r\n\r\nNOTE: Maybe when burning a message will pop-up like failed to set burner region or something, just ignore it and click on resume. And always keep watching till the burning dont take place.\r\n\r\nNEVER use Nero to burn dvd-9’s, the software will always mess it up. Mainly cause Nero cant set an image layer break. You can also use these same steps to burn dvd-5’s.[/COLOR][/B][/QUOTE]\nhoi kampers.\r\n\r\ndat engels dat word nog wat mijn engels lezen is niet zo heel erg oke maar ik ga het proberen.\r\nwel heb ik iets anders die link die jij me gaf staat alleen expres burn te downloaden want die link die eronder staat die je moet kopieren en zo dan krijg ik dat ie de pagina niet kent dus heb ik express burn en ik heb imgburn 2.1.0.0.\r\nik weet niet of dat wat uitmaakt of dat het dan anders gaat?\r\n\r\ngr. leontien
Link naar reactie
hoi kampers.\r\n\r\nhet is inderdaad gelukt.\r\nhij brand zo gewoon twee lagen.\r\nalleen ben ik erachter gekomen dat mijn dvd speler hem niet afspeeld dus dat word een nieuwe aanschaffen.\r\nhihi\r\nik weet alleen wel dat ie het doet omdat mijn computer hem gewoon prima afspeeld.\r\n\r\nbedankt voor al je hulp.\r\n\r\ngroetjes leontien
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...