Ga naar inhoud

dvd branden en speelt deels niet af


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo\r\nik heb een probleem met het afspelen van dvd\'s op dvd spelers\r\nals ik een dvd brand met dvd bestanden dan speelt een normale wat duurdere dvd speler hem niet af, nou heb ik zelf een dvd speler die nergens tegen beveiligd is, maar als je de dvd bij andere dvd spelers afspeel stopt de dvd er na een half uur mee of een uur\r\nals ik met me oude computer brande had ik dat probleem nooit\r\nik heb nu windows vista home premium 32 bit\r\nen ik heb een PBDS DVD+-RW DH-16W1S SCSI CdRom Device\r\nik weet niet of jullie daar wat mee kunnen\r\nmaar ik vind het in ieder geval raar dat dvd bestanden (dus vob en bub) niet normaal worden afgespeeld op merk dvd-spelers\r\nik hoor het wel\r\n\r\ngr rob
Link naar reactie
lagere snelheid branden en een goede merk dvd\'s gebruiken\r\nsony, verbatim of Taiyo Yuden.\r\n\r\ndat een duurdere speler er mee stop geeft aan dat er foutjes in zitten\r\ndit merk je ook met krassen.\r\neen dure speler heeft een heel precieze laser en deze ziet meer foutjes dan een minder goede laser\r\ndie ziet de foutjes niet en gaat er gewoon overheen
Link naar reactie
Wanneer ik dit krijg... Quote :\" stopt de dvd er na een half uur mee of een uur \"....., dan gebruik ik de functie Re-Author van DVD-shrink (freeware) en maak er een nieuwe dvd mee en meestal zijn die problemen dan weg ( k\' gebruik dezelfde merk schijfjes- Platinum)..., maar zoals Turn al opmerkte kan een goede merk dvd\'s en langzaam branden ook heel veel uitmaken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...