Ga naar inhoud

usb stick


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over iets op een usb stick zetten.\r\nIk heb een programma op de stick gezet en ook van de computer verwijderd nu stop ik de usb stick er in en wat denk je ik krijg hem niet open gemaakt, hoe kan dit ze zeggen altijd zet bestand voor de zekerheid op een stick of cd en wat gebeurt ik kan hem niet open krijgen. Wie weet wat ik dan kan doen.\r\n\r\ngr jannie
Link naar reactie
Mijn usb stick (2GB) heb ik van m\'n werkgever gekregen. Mooi beveiligd met een wachtwoord. Aangezien ik \'m toch niet voor m\'n werk gebruik, wilde ik dat gaan verwijderen. Dus ik knikker het progje weg wat er al opstaat en wat de beieling in hield (ben helaas de naam kwijt)..... is ineens m\'n stikkie nog maar 19 MB! Formatteren helpt helaas niet. Hoe zorg ik ervoor dat ik weer gewoon 2GB heb??
Link naar reactie
@WallyvdW\nWil je hiervoor een [I]nieuwe[/I] vraag stellen op het forum ?\n\n[QUOTE=janniek;438385]Ik heb een vraag over iets op een usb stick zetten.\nIk heb een programma op de stick gezet en ook van de computer verwijderd nu stop ik de usb stick er in en wat denk je ik krijg hem niet open gemaakt, hoe kan dit ze zeggen altijd zet bestand voor de zekerheid op een stick of cd en wat gebeurt ik kan hem niet open krijgen. Wie weet wat ik dan kan doen.\n\ngr jannie[/QUOTE]\nIk snap het niet helemaal...gaat het om een [I]programma[/I] of een [I]bestand[/I] ?\nHoe heet het ?\nEn wat krijg je in de Verkenner te zien op die stick ? Een foutmelding ?\n\nAls er gezegd wordt \"[I]Zet het voor de zekerheid op een USB stick of CD....[/I]\" dan wordt er bedoeld \"[I]Zet een [B]kopie[/B] op USB stick of CD....[/I]\". \nHet heeft geen voordeel om alleen het origineel te [I]verplaatsen[/I]. Het gaat om de kopie, het hebben van een extra exemplaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...