Ga naar inhoud

Bootable CD maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Via school heb ik de mogelijkheid om gratis MSDNAA software te downloaden. Dit is software van Microsoft die bedoelt is om studenten daar kennis me te laten maken. \r\n\r\nÉén stuk software dat daar wordt aangeboden is Windows Server 2003. Die heb ik gedownload, omdat ik die beter wil leren kennen, maar vervolgens moet je dat kunnen branden op een CD om te installeren op een kast. \r\n\r\nHet downloaden is allemaal gelukt, maar het branden niet. Hij [U]moet[/U] bootable zijn, anders start ie niet automatisch op. \r\n\r\nKan iemand mij vertellen hoe ik hem Bootable kan maken. Ik gebruik Nero Express. \r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nGsedb.
Link naar reactie
Altijd wanneer ik bij msdn een test programma ophaal gisteren nog staat er na downloaden een icoon met dvd plaatje op mijn scherm , daar muis ik op en start nero op met de vraag of ik dit wil branden als iso , daarna druk ik op branden.\r\nEn stop de dvd in de pc die ik opdracht vanaf dvd speler opstarten geef.\r\nDus hij start (bootable) tjoekse.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...