Ga naar inhoud

Pc server maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Zelf een gameserver programmeren lijkt me nou niet iets, wat je even in een achternamiddag even doet. Kijk bij de leverancier of die een standalone server levert, en zoniet, vergeet het dan maar gewoon.\n\nEdit: zo te zien bestaat ie al: [url]http://www.fileplanet.com/117200/110000/fileinfo/Renegade-Free-Dedicated-Server-v1.037[/url]
Link naar reactie
XAMPP wordt afgeraden voor live sites. Voor te testen prima maar om te hosten in een live (productieomgeving) is zeker geen goede keuze.\r\nGoogle er maar eens op los. Beter is om alle componenten los te installeren zodat de security gelijk goed is. Er zijn vele handleidingen te vinden die stap voor stap uitleggen hoe je dit het beste kunt doen.
Link naar reactie
[QUOTE=EDJ;436747]XAMPP wordt afgeraden voor live sites. Voor te testen prima maar om te hosten in een live (productieomgeving) is zeker geen goede keuze.\r\nGoogle er maar eens op los. Beter is om alle componenten los te installeren zodat de security gelijk goed is. Er zijn vele handleidingen te vinden die stap voor stap uitleggen hoe je dit het beste kunt doen.[/QUOTE]\r\n\r\nOkee, net even gegoogled en ik moet je gelijk geven ;)\r\n\r\nZelf gebruik ik XAMPP op windows, en opmijn dualboot pc met ubuntu server\r\ngebruik ik inderdaad zelf geinstalleerde componenten, maar ik wist niet dat XAMPP alleen voor testen geschikt was, k ben blij dat ik nooit de server heb geactiveerd voor de buitenwereld :mrgreen:\r\n\r\nthnx
Link naar reactie
XAMPP heeft deze onderdelen ook alleen deze zitten alleemaal in 1 pakket.\r\nDoor deze ineen installatie zijn staat veel te veel open waardoor je website een makkelijke prooi is voor aanvallen van buitenaf. Daarom wordt geadviseerd om deze alleen voor intern gebruik en om te testen te gebruiken. \r\nAls je alles los download en installeerd heb je altijd de laatste versie en kan (lees MOET je) de instellingen zelf goed configureren. Is iets meer werk maar dan heb je ook wel eer van je werk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...