Ga naar inhoud

outlook installeren


Aanbevolen berichten

hoi allemaal\n\nik heb een acer aspire 5310 met vista home. basic de oem versie ik gebruik hem al een poosje ,\nhet werkt goed maar nu wil ik office2007 professional installeren. Krijg ik een foutmelding van 1406 De waarde kan niet naar de registersleutel\\sketchObj.SketchInk worden geschreven\nControleer of u de juiste machtigingen hebt om toegang tot het register te krijgen.\n(PSS) Zie user\\naam\\AppData\\local\\Temp\\setup0000142c\\PSS10R.CHM. i kan ook die map App\\data niet vinden onder naam.\n\ndaarna kan hij het lettertype niet registreren of ik wel de juiste machtiging heb. en of het systeem het lettertype wel ondersteund. Ik heb alles als administrator uitgevoerd,\nmaar de map windows en het register kan ik het volledige beheer krijgen . ook heb ik twaekoff gebruikt. niets helpt hoe los ik dit op
Link naar reactie
ik heb echt alles geprobeerd , krijg het dus niet voor elkaar. ik heb de strijd opgegeven\nik denk inderdaad dat het aan Acer Aspire ligt maar die geven ook de informatie\ndie ik al geprobeerd heb. Maar door alles te negeren van de foutmeldingen die ik krijg\n(blijven klikken tot het weg is) , werkt het wel. alleen bij outlook als ik daar spamfigter\nop installeer gaat hij iedere keer intalleren. Dus outlook heb ik er maar afgehaald de rest werkt goed , bedankt voor de reacties
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...