Ga naar inhoud

Mini laptops


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.\r\nIk wil graag een mini laptop kopen voor op reis of in de auto of andere gelegenheden.\r\nEn dan heb ik nooit erg veel te doen ik heb ook al een PSP Maar die heeft niet zo\'n goed beeld.\r\nIk vroeg me af is zo\'n mini laptop beter met game enz?\r\nGames zoals gta san andreas (heel miss ook gta 4 als ze dat trekken) of age of empires 3 en james bond night fire call of duty 1 en meer.\r\nWant ik heb iets van 100-400 euro nu en ik wil graag zo\'n ding kopen.\r\nEentje van 540 euro maar ik weet niet welke goed is.\r\nEn ook niet of ze wel goede scherm resolutie hebbe.\r\nDus is het nou zonde van het geld en gwoon me psp blijven gebruiken?\r\nOf zo\'n mini laptop kopen?\r\nEn zijn ze goed voor gaming?\r\nIk heb al even gekeken en ik vind de \r\nPackard Bell easynote MH45-U-004NL en de Medion Akoya MD 96687 en de PACKARD BELL DOT.NL/01 mini notebook maar ik heb maar iets van 300euro maar ik kan ook me psp verkopen :).\r\nOf zijn er betere voor een lagere prijs?Of moet ik meer geld hebben om eentje die een beetje goed kan game te kopen?\r\nKan iemand me helpen?\r\nBedankt :)
Link naar reactie
geen goed ID zo\'n mini laptop is eigelijk aleen geschikt voor een beetje internetten mailen en documenten typen. \nEn dus ABSOLUUT ALLES BEHALVE GAMEN je kunt dat ook al aan de specificaties zien \n\nmax 1gb ram\nklein scherm (half a4 tje)\ngeen cd speler dus hoe wil je je spellen instaleren\nklein toetsenbord\nvideokaart die geschikt is voor internet (niet gamen)\nenz.
Link naar reactie
Voor 300 euro krijg je sowieso geen draagbare computer die uberhaupt in de buurt van de specificaties van GTA4 komt. Dan zul je toch al gauw zo\'n 1000 euro moeten meebrengen.\r\n\r\nInstalleren zonder cd rom speler wil nog wel lukken (eerst image maken op een andere pc die er wel een heeft), maar dan houdt \'t ook op wat 3D games betreft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...