Ga naar inhoud

JPG-bestand niet kunnen openen


Aanbevolen berichten

Beste Lezer,\r\n\r\nIk krijg als ik een afbeelding open een tekst te staan : \" Deze afbeelding of video kan niet met fotogalerie worden geopend. Deze bestandsindeling wordt niet ondersteund, of u hebt niet de laatste updates voor fotogalerie\"\r\n\r\nNou ik heb geprobeerd de laatste update te downloaden, is ook gelukt maar krijg nog altijd dit bericht en heeft waarschijndelijk te maken met de bestandsindeling.\r\n\r\nWie kan mij helpen? Als je meer informatie nodig hebt hoor ik het ook graag. (ik weet niet wat maar toch)\r\n\r\nGroeten,\r\nTeuli178
Link naar reactie
[QUOTE=Teuli178;435644]Nee niet alle jpg\'s. In sommige mappen zie ik keurig de miniatuur weergave. In andere mappen alleen het icoon. \r\n\r\nKan het te maken hebben met een backup die ik gemaakt heb??? (op de zelfde dag toen het probleem is begonnen)[/QUOTE]\r\n\r\nZoals Foobar al aangeeft, zijn het waarschijnlijk geen echte JPG bestanden, al dragen ze wel die naam.\r\nInstalleer eens een van de volgende programma\'s en kijk eens of je ze daar wel mee kunt bekijken:\r\n\r\nFaststone Image Viewer\r\n\r\n[url]http://www.faststone.org/FSViewerDownload.htm[/url]\r\n\r\nof IrfanView\r\n\r\n[url]http://www.irfanview.com/[/url]\r\n\r\nWerken deze programma\'s ook niet met die bestanden, dan weet je zeker dat die JPG-bestanden kapot zijn of stiekem toch geen echte JPG-bestanden zijn.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...