Ga naar inhoud

Adobe Photoshop CS3 Crack


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik Zou Bovendien Eens Ophouden Met Alles Met Een Hoofdletter Te Typen.\n\nDat leest erg irritant en het geeft over het algemeen niet direct een positieve indruk van een post op een forum. Bovendien vraag ik me af waarom je die extra moeite doet, normaal typen gaat veel sneller, dus je moet het nog met opzet doen ook.\n\nMaar inderdaad, voor hulp met cracks moet je niet hier zijn. Overigens kun je met het open source programma The Gimp ook foto\'s bewerken, en dat kost je nog eens geen cent ook.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;434354]Ik Zou Bovendien Eens Ophouden Met Alles Met Een Hoofdletter Te Typen.\r\n\r\nDat leest erg irritant en het geeft over het algemeen niet direct een positieve indruk van een post op een forum. Bovendien vraag ik me af waarom je die extra moeite doet, normaal typen gaat veel sneller, dus je moet het nog met opzet doen ook.\r\n\r\nMaar inderdaad, voor hulp met cracks moet je niet hier zijn. Overigens kun je met het open source programma The Gimp ook foto\'s bewerken, en dat kost je nog eens geen cent ook.[/QUOTE]\r\n\r\nCan I get an amen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...