Ga naar inhoud

winrar en paint Shop photo sluiten niet goed af


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat iemand mij kan helpen\r\nwinrar en paint shop photo X2 sluiten niet lekker af,als ik ze n.m.l. afsluit zijn ze wel weg van mijn scherm,maar in windows taakbeheer (processen) zie ik ze nog vrolijk meedraaien.\r\nMet als gevolg dat ik paint shop photo X2 niet eerder kan opstarten voordat ik het uit windows taakbeheer verwijderd heb. En hetzelfde geld voor winrar,heb ik met winrar rar files uitgepakt en sluit ik winrar af, dan kan ik de rar bestanden niet eerder weghalenvoordat ik winrar uit windows taakbeheer (processen) heb verwijderd.\r\nHet is iets om moedeloos van te worden\r\nIk verdenk mijn antivirus prog norton 360 er van maar weet niet waar ik het zoeken moet Ik heb mijn pc al opnieuw geinstalleerd winrar deed het ff goed maar is er weer mee begonnen. Ik weet het niet meer Help me\r\n\r\nb.v.d\r\n\r\nG.5.
Link naar reactie
Ik weet niet, maar wat is mis met dit topic: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=52051[/url]\r\n\r\nDat niemand reageert zou zomaar eens kunnen betekenen dat niemand het antwoord weet. Is geen reden om een nieuw topic te openen, je zou hooguit zelf een reply op je eerdere vraag kunnen plaatsen om je probleem nog eens onder de aandacht te brengen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...