Ga naar inhoud

DVD koffer / kast


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dag,\r\n\r\nIk ben op zoek naar een koffer of kast waar ik mijn DVD\'s in kan stoppen. Ik wil ze dus wel zo in de koffer of kast plaatsen dat de achterkant van de DVD case zichtbaar is. Nu heb ik al wel veel koffers gezien, maar deze zijn allemaal op CD case formaat. Ik wil deze dus eigenlijk, maar dan met DVD case formaat. Het liefst met een capaciteit van rond de 800 DVD\'s of meer.\r\n\r\nIemand enig idee waar ik deze kan kopen/bestellen?\r\n\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nPeter Bosch
Link naar reactie
als het een kast mag zijn ?? neem gewoon een boekenkast\r\ndeze zijn in veel maten te krijgen en je kan de planken op hoogte afstellen en ook extra planken erbij nemen.\r\n\r\n[url]http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/living_room/10382/[/url]\r\n[url]http://www.gamma.com/zoeken.html?naar=boekenkast[/url]\r\n[url]http://www.kwantum.nl/13_Meubelen/130401_Boekenkasten[/url]
Link naar reactie
Kast is inderdaad een goede oplossing, maar het neemt zoveel ruimte in beslag he :P. Aan de andere kant is het dan wel weer makkelijker te sorteren denk ik. Wanneer ik een DVD ergens middenin wil plaatsen (op alfabet), dan is dit denk ik met een kast makkelijker. Met een koffer heb je vaak van die vakjes waar de DVD precies in past..\r\n\r\nIk zal er nog even over na denken, misschien dat ik van de week wel even langs de IKEA ga.
Link naar reactie
ja een kast neemt veel plaats in, maar koffers voor 800 dvd\'s ook.\r\nmaar die zijn er ook in verschillende maten, bedenk eens hoeveel dvd\'s je hebt en hoeveel je erbij gaat krijgen.\r\nbereken dan hoeveel ruimte je nodig hebt (zou willen) en wat voor kast je kwijt kan.\r\n\r\nde meest standaard maten zijn : breedte 40 / 60 / 80 cm\r\nde hoogte: 100 / 200 cm. \r\n\r\n800 is wel heel veel, in een billy van 80 cm breed kan je ong 50 naast elkaar kwijt\r\n200 cm hoog is 8 planken (standaard 6 + 2 extra) 8*50 = 400\r\nje kan zo ook eventueel dubbel diep zetten.\r\n\r\nkijk ook goed naar de verstel mogelijkheden van de planken
Link naar reactie
Hmm, ja. Ik heb op dit moment volgens mij rond de 500 DVD\'s, maar ik wil ook wat ruimte overhouden voor de toekomst. Wil namelijk wel mijn collectie behouden en waarschijnlijk ook wel uitbreiden in de loop van tijd. Dubbel diep is geen optie, ik wil wel dat alle DVD\'s in 1 overzicht te bekijken zijn. Misschien dat ik dan voor 2 billy kasten ga. 2x400 = 800 DVD\'s, dat moet dan wel genoeg zijn. Even kijken of ik daar dan wel plek voor heb :P.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;423729]als je de ruggen tegen elkaar zet, kan je deze niet meer lezen\r\n\r\nde ruggen [ achterkant ] van de kasten zal Reintje bedoelen;):D:p\r\n\r\nen dat kan een prima oplossing zijn\r\n.......................................................\r\n\r\nkast aan 2 kanten gebruiken dan word het snel een zootje. met links en rechts geplaatste\r\n\r\ndvd,s etc etc.:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\n:-$ je hebt gelijk, dat klinkt logischer :-$\r\nsorry Reintje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...