Ga naar inhoud

geen geluid bij branden dvd, waarom zelf toevoegen AUDIO-TS


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb van torrent sites muziek video\'s gedownload en\r\nde VIDEO-TS bestanden met Nero express 6 gebrand op een dvd.\r\nmet Nero Smart Start versie 6.\r\n\r\nIk krijg dan geen geluid op de gebrande dvd maar iemand zei dat ik een\r\nlege map AUDIO-TS moet maken en die ook moet branden\r\n\r\n\r\nvraag 1\r\n1\r\nwaarom worden op die torrent sites die audio-vts bestanden dan niet meege-upload ?\r\nik krijg alleen maar VIDEO-TS mappen, geen Audio map.\r\n\r\nIn de audio-vts map, die je moet zelf moet maken ? zitten geen bytes, waarom moet die map audio-vts gemaakt dan nog worden ?\r\n\r\nvraag 2\r\nik zie ook vaak de map VIDEO_TS.md5 bij de gedownloade bestanden.\r\n\r\nwat is md5 ?\r\n\r\nvraag3\r\nmoet die map VIDEO_TS.md5ook mee gebrand worden ?\r\n\r\ngaarne hulp en uitleg .
Link naar reactie
Als je een video dvd brandt wordt er automatisch een audio_ts en een video_ts map gemaakt.\n-----------------------------------------------------------------------------------------------------------\nJa, ik nu als ik naar de verkenner ga, zie ik het dat de gebrande dvd een audio_ts bevat.\n\nIk kreeg geen geluid omdat ik vaak krijg dat als ik de pc opstart het geluid \nhelemaal uit staat, en het volume bij wave maximaal is, ik moet dus iedere keer eerst weer het volume goed instellen, hoe kan ik dat geluids volume vastzetten ??\nOok als ik de GOM player gebruik, mijn favoriete Player,\nstaan bij audio steeds weer elke dag de schuifregelaars master en wave op zijn laagste nivo.\nOok als ik druk op Save lukt het me niet op het geluid vast te leggen bij GOM player..\nsnap dat niet...\n\nMoet ik die mds-5 ook aanklikken in Nero om te laten branden?
Link naar reactie
vertel eens hoe groot die .md5 is \r\nhet is nl een beetje vreemd om de film in een video_ts en een iso aan te leveren\r\nhet kan wel een bij gevoegde cd zijn van dezelfde groep.\r\n\r\nhet kan een .mds of .mdf zijn\r\nmdf = de daadwerkelijke image van een dvd of cd\r\nmds = een klein bestand dat de brander vertelt hoe de mdf gebrand moet worden \r\n\r\nals die .md5 audio of video is moet ie toch al snel een paar honderd MB zijn,\r\nals het audio of video is kan je het branden met nero burning rom (wel eerst de extensie veranderen naar .iso)\r\nstart nero burning rom >> kies menu recorder >> image branden\r\n\r\nals die md5 maar een paar kB is dan is het misschien een .mds\r\nals dat zo is heb je alcohol120% (of 52%) of deamon tools nodig voor het branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...