Ga naar inhoud

HJT (HiJackThis)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dit bericht is gericht op de loglezers hier bij CiD.\n\nIk zie mensen vaak aanraden HJT te downloaden naar je bureaublad. Dit wordt op vele fora ten strengste [B]afgeraden[/B] omdat HiJackThis dan geen back-ups maakt. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dit bekend is bij o.a. loglezer Kape, maar ik wou het gewoon even melden. Of ik moet me natuurlijk vergissen. Dan hoor ik het graag.\n\nGroet van Simon; Linkforsoad
Link naar reactie
[QUOTE=Linkforsoad;421464]Ik zie mensen vaak aanraden HJT te downloaden naar je bureaublad[/QUOTE] Waar zie jij dat dan :confused:\n\n[QUOTE]Of ik moet me natuurlijk vergissen. Dan hoor ik het graag[/QUOTE] Je vergist je behoorlijk :confused: \n\nLees even goed wat aanbevolen wordt bij het downloaden van HJT.\n\n[I]Download[URL=\"http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis\"] HiJackThis[/URL]\n\nDubbelklik op HJTInstall.exe\nHijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op \"Do a systemscan and save a logfile\". en hang dit logje aan je volgende bericht.\n\nNB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor \"Run as Administrator\".\n[/I]\nEven toelichten : \n\n[I]\"Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd\"[/I] - dit gebeurt standaard in de map C:\\ProgramFiles\\Trendmicro\\HiJackThis\\hijackthis.exe ... en dus NIET op het bureaublad.\n\n[I]\"een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst\"[/I] - duidelijk ? Het is dus de snelkoppeling die op het bureaublad komt te staan en waarmee je het programma laat runnen en niet het programma zelf.\n\nGewoon een beetje beter lezen zou al volstaan hebben, vóór je dit foute berichtje had gepost ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...