Ga naar inhoud

Problemen met JPG


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met jpg bestanden. Ik heb een aantal jpg bestanden gedownload op mijn computer (met Vista). Vervolgens op een usb stick gezet. Als ik in de verkenner de usb stick bekijk zie ik de foto\'s (afmetingen en bestandsgroote kloppen), maar als ik ze open krijg ik een kruisje. En dat krijg ik ook als ik ze op mijn harde schijf zet en ze dan wil bekijken. In het overzicht zie ik ze dus, maar ik kan ze niet openen.\r\nAls ik daarna mijn usb stick in mijn laptop (met XP) steek en ik ga vervolgens weer naar de verkenner dan zie ik geen foto\'s meer. In plaats daarvan zijn het zwarte stipjes. Het rare is als ik bij eigenschappen van de foto\'s ga kijken dan ik zie afmetingen 0 x 0, maar als bestandsgrootte staat er wel 9,6 kb (zoals ik dus op mijn andere computer ook zie). \r\nIk heb dit nu al zo vaak gedaan en nog nooit heb ik dit gehad.\r\n\r\nIk heb mijn USB stick ook al geformateerd van FAT32 naar NTFS, maar dat helpt niet.\r\n\r\n Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Het is inderdaad heel vreemd, want met andere foto\'s lukt het wel en heb ik geen problemen, alleen met die. Ik snap het ook niet echt goed, zeker omdat ik dit al zo vaak gedaan heb en nooit geen problemen heb gehad.\r\n\r\nIk dacht ook eerst dat het thumbnails waren, daarom heb ik ze allemaal geopend naar ware grootte voor ik ze heb opgeslagen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...