Ga naar inhoud

Brand snelheid heel erg laag tijdens het branden ingesteld op 8x?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dat programma \'Data Lifeguard Diagnostic\' heb ik op een CD gebrand.\r\nEn heb hem vanaf mijn Cd-rom laten booten. Met dat programma kon ik geen screen shots maken, hij ging meteen via dos dus heb de resultaten opgeschreven.\r\n\r\nKreeg ik de results van Quick Test: TEST completed without ERRORS.\r\nERROR/STATUS CODE: 0000\r\n\r\nResults Extend Test: NO ERRORS FOUND CODE 0000\r\n\r\nIk hoor af en toe een rare pieptoon van mijn harddisk wanneer hij gaat spinnen.\r\nMaar mijn harddisk blijft toch wel heel erg traag. Wel raar dat hij geen errors heeft gevonden?\r\n\r\nIk heb nero verwijderd en hem opnieuw geinstalleerd. \r\nBranden op 8x keer duurt opeens 15 minuten op 8x keer.\r\n\r\nErikhouder heb nog die test gedaan wat je aan mijn vroeg om te doen.\r\nHeb effen plaatjes gemaakt zal deze later toevoegen.
Link naar reactie
[QUOTE=kampers;421115]\r\nKreeg ik de results van Quick Test: TEST completed without ERRORS.\r\nERROR/STATUS CODE: 0000\r\n\r\nResults Extend Test: NO ERRORS FOUND CODE 0000\r\n\r\nIk hoor af en toe een rare pieptoon van mijn harddisk wanneer hij gaat spinnen.\r\nMaar mijn harddisk blijft toch wel heel erg traag. Wel raar dat hij geen errors heeft gevonden?\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nnou het eerste is dus goed nieuws.\r\ndie pieptoon wat moet ik me daarbij voorstellen ??\r\neen pc heeft een interne speaker en als daar piepjes uit komen is er iets met de hardware (de zogenaamde bios-piepjes)\r\nof is het meer een meganisch piepen, aanlopen van één materiaal op een ander.
Link naar reactie
Onderaan de middelste schermafdruk ( foto0222.jpg ) zie je[I] Fitness en Performance [/I] allebei bijna 100%, dus wel in orde.\r\n\r\nMaar het branden gaat nu wel weer met de goede snelheid/tijd ?\r\n\r\nWat wel in dat Speedfan rapport opvalt dat is de spanning van je voeding, en dan de 12 Volt, maar 11,19 Volt is.\r\nDat mag eigenlijk maximaal 5% van de 12 Volt afwijken, en dat is dan niet lager dan 11,4 Volt.\r\nMaar als je systeem verder goed draait zonder onverklaarbare vastlopers zal het wel goed zijn.\r\nEigenlijk zou iemand dat even met een voltmeter op de plug moeten meten om te zien of het daar ook zo laag is.
Link naar reactie
Ja, dat branden gaat nou een stukke beter ja, 8 x keer is nou opeens 10 minuten and 4 x keer is opeens 15 minuten. Ik denk dat het ook in orde is gekomen, doordat ik allen test hebt laten door staan.\r\n\r\nWat ik jou kan vertellen over dat 11,19 volt dat het komt, omdat mijn kamer heel erg koud is. \r\nDaar heb ik zo\'n beetje het vermoede van.\r\nMijn harddisk heb mijn hele hand op de dek plaat gezet, wat mij is opgevallen dat wanneer ik mijn computer niet aan doet, dat mijn harddisk blijkt heel erg koud te zijn. Mijn kamer is tocht ook heel erg.\r\n\r\nIk zit met een ander vraag nog,\r\n\r\nIk heb enige tijd echter de harddisk van mijn computer niet meer geformatteerd. Is het dan verstandig dat ik hem dan opnieuw formatteert?
Link naar reactie
[QUOTE=kampers;421329]Wat ik jou kan vertellen over dat 11,19 volt dat het komt, omdat mijn kamer heel erg koud is [/QUOTE]\r\nDat is niet mogelijk hoor.\r\nDe temperatuur van je kamer mag de spanning die je voeding afgeeft niet zo veel beïnvloeden.\r\n\r\n[QUOTE=kampers;421329]\r\nIk zit met een ander vraag nog,\r\nIk heb enige tijd echter de harddisk van mijn computer niet meer geformatteerd. Is het dan verstandig dat ik hem dan opnieuw formatteert?[/QUOTE]\r\n[I]Formatteren[/I] ? Dat betekent het besturingssysteem Windows opnieuw installeren ?\r\nWaarom wil je dat doen ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;421335]Dat is niet mogelijk hoor.\r\nDe temperatuur van je kamer mag de spanning die je voeding afgeeft niet zo veel beïnvloeden.\r\n\r\nok:confused: \r\n\r\n[I]Formatteren[/I] ? Dat betekent het besturingssysteem Windows opnieuw installeren ?\r\nWaarom wil je dat doen ?[/QUOTE]\r\n\r\nIk wilde dit overigens doen, omdat mijn computer vol staat met programma\'s die ik niet vaak gebruikt waardoor die draaien daardoor mijn computer wordt vertraagd :(\r\nEr zitten een heleboel programma van HP die helemaal ik nooit gebruikt. Dus het beste de programma\'s die ik niet meer gebruikt beter maar kan verwijderen.\r\n\r\nWanneer mijn computer alle porgamma\'s aan het laden is, zie ik dat al mijn pictogrammen op mijn bureau blad alle logo\'s wit worden, wanneer deze worden gezien als currupt en dan later hun normale logo met dat pictogrammen te zien krijgt.\r\n\r\nIk heb ook maar een computer met een geheugen van zoals 512 MB, misschien moet ik nog eens 512 bij steken. :confused:
Link naar reactie
Of die 11,19 Volt OK is ? Nee, eigenlijk niet.\r\nMaar dat moet iemand die dat kan [I]rechtstreeks[/I] met een Voltmeter op je voedingsplug meten.\r\nEventueel kan je dat zelf doen als je een simpele universeelmeter hebt.\r\n\r\nJe kan ook nog PC Wizard 2008 installeren (weer een progje dus... :rolleyes: )\r\n[url]http://www.cpuid.com/pcwizard.php[/url]\r\nen kijken wat die voor 12 Volt weergeeft ?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dat lijkt mij toch te laag.\n\nDe temperatuur van je CPU is inderdaad ook hoog, terwijl de fan voor de CPU niet echt snel draait. :confused:\nWelk type CPU heb je ? \n\nWil je bij deze meting zorgen dat er weinig of niets draait (check de CPU belasting onder taakbeheer = Ctrl+Alt+Del), en dan even een minuut of vijf wachten voordat je de plots screenshot neemt ?
Link naar reactie
Heb hierbij even mijn computer 5 minuten laten staan.\r\nHeb twee shots ervan genomen.\r\n\r\nHeb niks laten draaien:rolleyes:. Ten eerste valt het mij op dat hij soms op 22 % staat:confused:, daarna gaat hij naar 36% en even eens af en toe springt hij een paar seconden naar 100 %:confused: daarna springt hij naar 20% weer. Alleen wat mij is opgevallen dat hij nooit op 10 % terecht komt. Terwijl hij dat wel doet op mijn andere computer die voorzien is van Intel.\r\n\r\nEn ik heb een AMD Antlhon Processor 2100 en mijn Cpu Cooler is Spire ISO 9001 Socket A Cerftified:rolleyes:\r\n\r\nEn als ik video\'s ga converteren dan hoor ik opeens mijn CPU wel heel erg snel draaien.\r\nMaar normaal gesproken weet ik niet als dat zo hoort, draait hij wel maar ik hoor het geluid van dat ventilator van mijn CPU helemaal niet. Normaal maakt hij een soort lawaai geluid als dat processor echt warm wordt.\r\n\r\nDat programma PC Wizard is wel handig!
Link naar reactie
Die processor heeft naar mijn idee veel te veel activiteit...\r\nBij een normaal werkend systeem zal dat niet meer als 0 tot1% zijn, met een uitschietertje naar 3.\r\n\r\nIk kan je aanraden een HijackThis log in de beveiligingsdraad te plaatsen om kenners daar eens te laten oordelen.\r\nVertel dit laatste verhaal er dan bij.\r\n\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/forumdisplay.php?f=133[/url]\r\nlees het bovenste bericht zorgvuldig.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Hallo mensen.\r\n\r\nMijn brander werkt prima.\r\n\r\nIk heb eventuele de onnodige brand programma\'s verwijderd en nog andere bestanden en andere rotzooi en etc... Ik had 4 brand programma\'s staan nero en power iso,imgburn en magisc iso.\r\nHet ken zijn dat het daardoor komt dat alle programma daardoor door elkaar draaien.\r\nMaar weet dat niet zeker maar had zo\'n gevoel dat het daardoor zou kunnen komen.\r\nHeb even de schijf controleren door heen laten draaien;)\r\n\r\n\r\nEn heb mijn computer opnieuwe geformateerd.\r\nMijn brander lichtje knippert niet meer:confused:\r\n\r\nMaar mijn brander brandt normaal op normale snelheid.\r\nMaar het dat werkt nou prima.\r\n\r\nWel erg jammer dat de rest van de stappen niet had ondernomen. Ik had een beetje vermoeide dat het aan de aantal heden brand programma\'s zou kunnen liggen. Dat het misschien invloed zou hebben.\r\n\r\nIk wil iedereen bedanken voor hun reacties en medewerking met het helpen van mijn probleem.\r\n\r\nGr. kampers
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;445297]Je kan van alles proberen in te stellen, maar de kwaliteit van het materiaal wat je wil branden , en de kwaliteit van je schijfjes is mede verantwoordelijk voor je brand snelheid.[/QUOTE]\r\nBij Kampers kwam dit voor bij de CPU belasting in rust:\r\n[QUOTE=kampers;423538]....Ten eerste valt het mij op dat hij soms op 22 % staat:confused:, daarna gaat hij naar 36% en even eens af en toe springt hij een paar seconden naar 100 %:confused: daarna springt hij naar 20% weer. Alleen wat mij is opgevallen dat hij nooit op 10 % terecht komt. . . .[/QUOTE]\r\n\r\n@ Kampers\r\nIets snap ik nu niet...\r\nJe zegt dat de schijf geformatteerd is ? En dus Windows opnieuw geïnstalleerd ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...